[MV] HYOYEON – Wannabe (Feat. San E)

7 comments

  1. To jest dobre, ALE nie podoba mi się, że Hyoyeon rapuje. Idzie jej to dobrze, ale widać, że nie ma w tym wprawy i idzie jej tak średnio. Cieszy mnie tu obecność San E ^^

    Lubię to

  2. Cieszy mnie, że sm promuje mniej popularne członkinie.Jescze parę lat temu nie wyobrażałam sobie tego (nawet nie myślałam, że taeyeon rzeczywiście będzie miała solo).Może hyo zbierze nowych fanów 😄 piosenka mi się podoba, MV nawet bardziej(szczególnie kolory).
    Btw naprawdę nie mogę się doczekać comebacku w sierpniu albo lipcu. Snsd nie było przez ponad 2 lata ;_;

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

