TOP został znaleziony nieprzytomny!

Big-Bang, TOP

TOP obecnie znajduje się w szpitalu na oddziale intensywnej opieki, po tym jak został znaleziony nieprzytomny 6 czerwca o 5 godzinie czasu koreańskiego.

Ponoć jeszcze nie odzyskał przytomności, jego współpracownik powiedział: „TOP przechodzi badania, nie ma jeszcze wyników. Jednak podejrzewamy, że to mogło być przedawkowanie leków. Ostatnio TOP przeżywa ciężkie chwile i był bardzo zestresowany. Mamy nadzieję, że szybko się obudzi”.

Przypominamy, że TOP został wydalony z wojska zaraz po tym jak została potwierdzona informacja o tym, że pali marihuanę.

[AKTUALIZACJA]

YG ENT: „Doniesiono nam, że TOP otrzymuje leczenie, po tym jak przedawkował leki. Jego mama obecnie jest z nim w szpitalu”.

*allkpop podaje „drug overdose” przez co można też rozumieć „przedawkować narkotyki”, jednak koreaboo podaje ‚medical drugs’ – leki.

źródło:allkpop

 

Edytor: Milkyun

 

 

36 comments

  1. Booooże, to straszne… Wydawało się że TOP to taki pewny siebie facet i przebrnie przez ten skandal, a jednak mocno go to dotknęło i nie potrafi sobie poradzić z tym stresem. Mam nadzieję że szybko odzyska przytomność i powróci do zdrowia. Dobrze, że jest przy nim teraz rodzina, potrzebuje wsparcia najbliższych.

    Polubienie

  2. Od kiedy tylko się o tym dowiedziałam, siedzę zestresowana i cała się trzęsę. Bardzo się o niego martwię. Bardzo. Nie sądziłam, że ta sprawa zabrnie aż tak daleko…

    Polubione przez 1 osoba

  3. Jestem fanką BIGBANG, ale nie pochwalam tej „mody” na branie narkotyków. Uważałam od początku, że każdy, nawet ktoś tak sławny jak T.O.P, powinien ponieść karę. I miałam nadzieję że nikt tego nie zamiecie pod dywan. Prawo to prawo. Jednak każdy popełnia błędy. Mi również wydawało się, że TOP wmiare gładko przez to przejdzie. Bardzo mi przykro z powodu tego, co teraz przeżywa. Musi być mu ciężko. To co przeżywa to i tak kara z którą będzie musiał się mierzyć przez dłuższy czas. Współczuję i mam nadzieję, że szybko wróci do zdrowia. I poradzi sobie z tą sytuacją. Każdy popełnia błędy. A idole muszą cały czas być wzorem do naśladowania. To też ludzie, którzy chcieliby mieć wolne, odpocząć, wyszaleć się, umawiać itd
    Czekam na więcej informacji

    Polubienie

    • System bycia idolem jest chory. To ze ktoś jest bogaty i sławny nie oznacza ze musi być idealny i być idolem. Ile rockowych muzyków ćpa a tworzą świetne kawałki. Nie musisz pochwalać czyjegoś trybu życia po to żeby doceniać twórczość. Prawo to prawo co nie znaczy że musimy się z nim zgadzać zwłaszcza jak jest zbyt restrykcyjne. Żyła byś w hitlerowskich Niemczech też byś na ślepo popierała i podążała za prawem ?. LOL

      Polubione przez 1 osoba

      • Ty się wczytujesz, kiedy coś czytasz? Prawo to prawo. Wiedział co robi. Nie jestem za paleniem marihuany. Może Ty tak. Twórczość doceniam. Nie interesuje mnie życie prywatne idoli. Niech robią co chcą. Napisałam tylko, że nie jestem za tym i skoro prawo jest takie jakie jest, to kary nie powinny omijać nikogo. Wspomniałam o nim bo wiadomo, że najchętniej wszyscy by to zataili. Moim zdaniem, palenie marihuany powinno być zakazane. W małej ilości to może nie szkodzi. Ale młodzież w tych czasach (nie mówię o wszystkich oczywiście), jest coraz bardziej patologiczna. A dostep do tego typu używek, tylko by to pogorszyło. To TYLKO moje zdanie.

        „Żyła byś w hitlerowskich Niemczech też byś na ślepo popierała i podążała za prawem?”. Co to wgl za pytanie?
        Nie podążam ślepo. Korea jest specyficzna, pod względem prawa i nie tylko. Ale to pytanie to głupota. Nie będę nawet na to odpowiadać. Zdajesz sobie wgl sprawę z tego, co się w tamtych czasach działo? Bo ja tak. A sądząc po pytaniu, to nie masz pojęcia. Zakaz palenia marihuany, to nic. Kiedyś kazano mordować ludzi, sprzedawać swoich rodaków żeby samemu móc przeżyć. Myślę że to pytanie było całkowicie niestosowne i nieprzemyślane. Podzieliłam się swoim zdaniem, więc nie widzę powodu żeby mnie hejcić. Po to jest możliwość komentowania. Nie myślisz tak jak ja, to daj łapkę w dół. Nie chcę się z nikim wykłócać. To tylko i wyłącznie moje zdanie. Odpisuję tylko, ponieważ uważam że to „pytanie” było bardzo, ale to bardzo nietrafione. Pozdrawiam (nie chciałam Cię w żaden sposób urazić, tylko wyjaśnić o co mi chodzi i że każdy ma swoje jakieś tam zdanie)

        Polubienie

      • Demokracjan,a faszyzm to dwa kompletnie inne światy.Serio nie porównuj tego. widać obywatelom koreańskim takie prawo nie przeszkadza,skoro nie wykazali żadnego nieposłuszenstwa obywatelskiego. Koreańczycy ogólnie są cięci na narkotyki,więc pewnie się z tym prawem w większości zgadzają.

        Polubienie

  4. Matko co on robi? Przedawkowanie leków czyli co próba samobójcza?
    To straszne… nie poradził sobie z hejtem na niego. Ludzie powinni się zastanowić co mówią i piszą…

    Polubione przez 1 osoba

    • Myślę, że nie próba samobójcza, tylko po prostu zbyt duża ilość środków uspokajających przez nadmierny stres. A teraz, nie tyle co leży nieprzytomny, co po prostu mocno śpi, bo w tych lekach były substancje, które są też w środkach nasennych. Wszystko będzie z nim dobrze, mam nadzieję…

      Polubienie

  5. Jestem z nim i mam nadzieję że zaraz się obudzi. Stało się co się stało i nic na to nie poradzimy teraz najważniejsze by spierać go. Pokazać że jesteśmy z nim. 🙂

    Polubienie

  6. Pisanie ,,o biedny TOP, moje słoneczko, biedaku o boze” moim zdaniem jest bez sensu,nikt go przecież nie pobił, nie skrzywdził,ani je zmusił do palenia marihuany. Sam się w to wpakował. Leków tez mu nikt na sile nie wciskal. Jeśli nie radzi sobie z hejtem na niego,to widocznie nie powinien być idolem. Przykro mi z jego powodu,no ale jakby nie patrzeć to tylko jego wina (ewentualnie wytworni). Sam zdecydował ,że chce być idolem, a coś takiego w tej branży jest normalne.

    Polubienie

    • JAk tak czytam niektóre komentarze to strasznie wyprane mózgi macie. No tak bo idol musi mieć serce z kamienia. Ty nie wiesz co Cię w życiu czeka i czy sobie z tym poradzisz. Britney Spears też miała takiego doła w trakcie kariery jednak wyszła z tego i jest dobrze. Ludzie dalej ją kochają. Mimo wszystko nikt na niej nie wymuszał żeby była idealna.

      Polubienie

    • GD kiedyś też miał podobną aferę z paleniem, a jakoś nie rozdmuchali tego aż tak, żeby usuwali jego wizerunek z reklam, czy naskoczyli z takim hejtem, że się uśmiechnął :’) Co teraz by nie zrobił zostanie skarcony, to nie jest normalne i mało kto by sobie z tym poradził.

      Polubienie

    • A Ty byś sobie poradziła z taka fala hejtu? Gdy polowa szkoły do której chodzisz mieszala by Cię z błotem? Idol czy nie idol to też człowiek ma uczucia jak każdy inny. Fani czy tez antyfani przesadzili i sa w polowie winni calej tej sytuacji, druga część winy leży po stronie Topa.

      Polubienie

    • Te leki juz bral wczesniej. Zostaly mu normalnie przepisane przez lekarza wiec to nie tak, ze sam sobie lyknal garsc tabletek. Owszem sam wpakowal sie w to wszystko, zlamal prawo. To jednak nie oznacza, ze wszyscy moga go osaczac, zyczyc mu smierci, obrzucac najgorszymi wyzwiskami jego najblizszych i jego samego. Wczoraj pojawily sie okrutne komentarze bo podobno opuszczajac „swoj” postrerunek usmiechal sie… no niech mi ktos powie czy ci ludzie sa normalni??
      Ja nie wiem czy ty sobie zdajesz sprawe co to znaczy byc idolem w kpopie? Trybu w jakim oni zyja i pracuja nie wytrzymalby zaden amerykanski, polski czy jakikolwiek inny idol. To czasami jest nieludzkie. Dlatego tez bede o nim mowila „biedaku” „sloneczko” bo kompletnie nie zasluzyl sobie na caly ten hejt.

      Polubienie

    • Nie napisałam, że popieram hejt na niego. Chodzi mi po prostu o to,że prawdopodobnie decydując się na bycie idolem był świadomy tego,że taka sytuacja może się zdarzyć. Bardzo podziwiam idoli z korei za to,że wytrzymują narzucone im tempo. Do osób które uważają,że nie wiem jak TOP się czuje i co przeżywa: Gdybyście wiedziały przez co przeszłam,nie pisali byście takich komentarzy. Nie,nie przedawkowalam leków, nie brałam narkotyków, ale spotkałam się z czymś znacznie gorszym niż wyśmiewanie się ze mnie w szkole. Nie będę pisać co,bo to moja osobista sprawa i niewiele osób o niej wie. Żal mi go,stwierdzam tylko fakt. Można sobie z czymś nie radzić. To normalne.

      Polubienie

  7. O kurczaczku. Będzie dobrze to Tabi, silny mężczyzna poradzi sobie 😊😊 wspierajmy go jak się da a będzie dobrze. Obudzi się pewnie napisze list dla fanów żeby się nie martwili i za jakiś czas do nas wróci z pięknym albumem 😊 wysyłam cała swoją miłość do niego ❤❤❤❤❤

    Polubienie

    • On nie jest silny :/ Skoro tak zareagował na tą sytuację to znaczy że już wcześniej coś było , zresztą od jakiegoś czasu brał te leki i miał problemy psychiczne (tak przynajmnie jest w jednym pości na allkpop). Nie liczyłabym że niedługo wróci z jakimś albumem – raczej się zastanawiam czy wróci kiedykolwiek do muzyki ?

      Polubienie

      • Chciała po prostu sama sobie poprawić humor tym słowem i uwierzyć wiem że teraz jest emocjonalnie słaby ale wierzę że da radę, wierzę że jest silny 😊 pomimo tego co się dzieje

        Polubienie

  8. 6.06.17 to czarny dzień dla Bangów i ich fanów.
    Myślę, że dziś wszystkie VIPy wstrzymały oddech.
    tak źle jeszcze nigdy nie było z naszymi Bangami, ciekawe, czy to przetrwają??? I jednak to napiszę ponownie- biedny TOP, naprawdę przecież nie skrzywdził NIKOGO.
    Jeszcze bardziej żal mi Smoka, który przeżywa teraz okropne chwile i to w przededniu ważnego koncertu. I żal mi reszty chłopaków, którzy chyba nie zawinili temu, że teraz ich przyszłość stoi pod znakiem zapytania.
    My fani mamy przynajmniej ich dotychczasową muzykę, ale oni mają naprawdę wiele do stracenia (oprócz przyjaciela)

    Polubienie

  9. Moim zdaniem jest to tylko kolejny przykład na to, jak destrukcyjny wpływ może mieć praca w show-biznesie. Szczególnie tak specyficznym jakim bez wątpienia jest kpop. Na zachodzie wieści o zażywaniu marihuany przez gwiazdy nie robią większego wrażenia- codziennie jesteśmy bombardowani podobnymi informacjami. Jednak świat kpopu jest odmienny. Rolą idola jest dawać dobry przykład fanom. Brzmi pięknie, jednak najwidoczniej zapomniano o tym,ze idol jest również człowiekiem- ma wolną wolę. A serca fanów bywają niezwykle przewrotne. To w połączeniu z ogromem presji, doprowadza do właśnie tego typu sytuacji.

    Polubienie

    • Tylko że na zachodzie jest więcej przypadków samobójstw przez gwiazdy i to właśnie przez depresję i narkotyki więc każdy kto wcześniej się pytał o co robić więlką sprawę i jak chce to niech pali , teraz niech pomyśli dlaczego to robił :/

      Polubienie

    • TOP już w 2016 roku przyznał, że zażywa regularnie leki uspokajające i stresuje się pójściem do wojska, więc to nie tylko z powodu ostatniego skandalu z marihuaną.

      Polubienie

  10. W każdym razie już pojawiły się sprostowania, że nie jest tak źle jak pierwotnie to brzmiało, po prostu wziął za dużą dawkę leków, w tym nasennych, dostał dreszczy i nie mógł się wybudzić. Przyjęto go na oddział intensywnej terapii tylko ze względu na zamieszanie z prasą i fanami, aby móc w spokoju przeprowadzić badania. Ma leki przepisane na receptę od lekarza i zażywał je regularnie nawet podczas odbywania służby wojskowej, to samo w sobie pokazuje, że problem leży głębiej i TOP zmaga się z tym od dawna.

    YG trochę przewrotnie zwlekało z wydaniem oświadczenia, pojawiło się ono dopiero ze strony policji. Podejrzewam, że YG chciał ugrać jak najwięcej na tym wypadku. Nie da się ukryć że dzięki temu sympatia do TOP, mimo ostatniego skandalu, ponownie wzrosła.

    Polubienie

  11. Aż brak mi słów… Tak bardzo współczuje TOPowi. Oby jak najszybciej powrócił do zdrowia i wytrzymał tą popapraną sytuację w którą się wpakował.

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

