[MV] G-Dragon – „Untitled, 2014”

36 comments

    • Bo nie ma eksplozji, ognia bijacego pod sufit, sypiacego sie brokatu i stada tancerzy i to wg Ciebie skresla te piosenke????
      Piosenka jest piekna, M/V moze proste, ale wlasnie dlatego swietnie z nia wspolgra. A wokal Smoka to rewelacja.

      Lubię to

      • Nie? Nie lubię bijącego sufitu, brokatu i stada tancerzy. Wyraziłam tylko swoją opinię. Oczywiście od razu trzeba zabić człowieka, bo żidragonik najlepszy kckckckckckc ;_____;

        Lubię to

        • Ja tez wyrazilam tylko swoja opinie. I, nie, wcale nie uwazam, ze Smok jest najlepszy, ale akurat w tej piosence-tak! Muzyka, tekst, M/V wszystko jest swietne.
          A jezeli twierdzisz, ze moj komentarz Cie „zabil” to jak nazwac Twoje slowa „mysle, ze GD juz dawno sie wykonczyl i sam nie wie co ze soba zrobic”? No co jak co, ale konstruktywna krytyka to to nie byla… 🙂

          Lubię to

    • ok, słuchaj, teraz wszedzie są chłopcy z jakimiś konceptem skakania, choreo skierowane na bycie bad boys i wgl – nie wspomne o tym że po prostu wszyscy kopiują zazwyczaj bigbang. Album MADE- widzisz podobienstwo co teraz wychodzi? 🙂
      Jiyong w tym albumie zawarł swoją duszę, robił sam wszystko od a do z z małą pomocą. Obnażył sie przed nami, nie ma tu tekstu i piosenek, ktorych refren brzmi wow wow huo huo i inaczej. Masz tutaj czystą poezję. Zaczekaj tylko aż ktos to skopiuje i nagle bedziesz cieszyć dupę ze twoj band wydaje takie slow piosenki :).
      BEZ POZDROWIEŃ

      Lubię to

    • Piosenka to nie tylko muzyka ale i tekst, aa GD słynie z bardzo dobrych tekstów.
      Jest przecież uznawany za jednego z najlepszych tekściarzy w Korei.

      Lubię to

      • To prawda ale większość komentujących pewnie nie wie o czym jest piosenka, bo nie rozumie koreańskiego, wystarczy poszukać tekstu w j. angielskim ale może tego też kiepsko znają, a tekst tej piosenki jest dobry 🙂

        Lubię to

        • Kolejna piosenka o złamanym sercu….ups ktoś chyba jednak wie o czym jest… Nie rozumiem szału na BB i ŻiDi ale nie wnikam, nie tylko on pisze takie teksty

          Lubię to

          • 99,9% piosenek jest o miłości ale nie wszystkie mają dobry tekst.
            Są genialne i słabe teksty. Czytając tłumaczeni nie będziesz w stanie ocenić czy tekst jest dobry – poznasz jedynie kontekst piosenki.
            Przeżyj to sam, Szczęśliwej drogi już czas, To nie ja – to są genialne piosenki, a tłumaczenie ich na język angielski, średnio powie ci czy tekst jest dobry. Obcokrajowiec nie zrozumie dlaczego Polacy pokochali te piosenki.

            Lubię to

        • O i tu się w końcu z kimś zgadzam 😁
          Masz zupełną rację, tekst tej piosenki jest naprawdę, naprawdę dobry. Słuchałam jej chyba z 10 razy pod rząd, bo ciągle się zastanawiałam, za czym tak bardzo może tęsknić GD? A może raczej co tak bardzo chciałby odzyskać? Bo chyba każdy kto choć trochę go zna, ten wie, że ten smoczek nie pisze niczego, co nie jest zgodne z nim samym i nie ma jakiegoś znaczenia. (A jakby ktoś faktycznie nie rozumiał ani koreańskiego ani angielskiego, to plz nie wypowiadajcie się o rzeczach, o których, za przeproszeniem, ch*j wiecie).

          Lubię to

  1. Oczywiście, że ten utwór to żadna bomba, nic odkrywczego, zaskakującego. Ale GD jest moim ub, a to jest mój pierwszy jego comeback, na który długo czekałam, więc nie będę ukrywać, że jestem zachwycona. Tak po prostu, jako jego wielka fanka. Zachwycona delikatnością, prostotą teledysku (bo nie zawsze musi się dużo dziać, by było pięknie). Poza tym uwielbiam śpiewającego Jiyonga.
    Jak ktoś nie lubi ballad (ja w sumie też nie przepadam) niech przesłucha resztę albumu. Bullshit powaliło mnie na kolana, nie mogę doczekać się teledysku 🙂
    Bardzo się cieszę z tego comebacku i wiem, że będę go przeżywać tygodniami xD ❤

    Lubię to

  2. co
    to
    było
    ??
    GD taki grzeczny i … nudny? Kolejna wersja If you?
    Chudzinka, topił się w zbyt wielkich butach i koronkowej koszuli, ale za to pięknie machał łapeczkami, jak motylek…
    ale kocham go, bo jestem…
    #VipUntilWhenever

    Lubię to

  3. Do wszystkich, którzy mówią, że nie fajne. O ile się nie mylę to GD miał wydać BullS#it jako swój promujący singiel, ale dodał Untitled 2014. Do tego GD śpiewa cały utwór, a jest w końcu bardziej raperem niż piosenkarzem, więc pokazuje naprawdę dobry wokal. Piosenka może nie porywa, ale jest śliczna, a MV proste, które jak dla mnie wystarcza.

    Lubię to

  4. Nie rozumiem, czemu tylu osobom się nie podoba. GD pokazał, że potrafi także śpiewać, a nie jednynie rapować. A piosenka sama w sobie jest śliczna

    Lubię to

  5. Kurde… trochę się zawiodłam na albumie? Jednak Untitled, 2014 jest jedną z dwóch piosenek jakie mi się podobają, więc troche cieszę się że została wybrana na singiel promujący. Teledysk jest prosty, ale ładny a do takiej piosenki naprawdę nie potrzeba nic bardziej wymyślnego. Podoba mi się.

    Lubię to

  6. Kompletnie nie rozumiem tych złośliwych komentarzy, że niby GD się „skończył”? Mnie piosenka bardzo pozytywnie zaskoczyła, brakowało mi takich delikatnych utwór w wykonaniu GD .

    Lubię to

  7. Pozwólcie ludzie, że Wam uświadomię. GD postawił w tym albumie na siebie. Pokazuje nam co czuje i myśli. Zamiast kolejnego hitu typu FT czy BBB postanowił nagrać coś co chce. Ta piosenka to on. To jego kolejny kawałek życia.
    Nie przepadam za smutnymi piosenkami, lecz GD to inna sprawa. Potrafię się utożsamić z tymi uczuciami.

    Lubię to

  8. Nie jestem nawet jakąś szczególną fanką BB czy GD, po prostu okazjonalnie ich słucham i doceniam jako artystów, nie spodziewałam się że dziś będę musiała wystąpić w roli obrońcy aktualnego comebacku GD ;D

    Piosenka Untitled jest śliczną balladą, może to zaskakujący wybór utworu promującego mini album, ale piosenka sama w sobie jest bardzo ładna i lubię gdy GD pokazuje też tą liryczną stronę siebie. Natomiast reszta albumu nie jest wcale nudna i nijaka, Middle Fingers-Up czy Super Star od razu wbiły mi się w głowę i wkręciły, Bullshit ma mocniejsze brzmienie i wypada zabawnie z tymi hiszpańskimi wstawkami. Także polecam odsłuchanie reszty piosenek z albumu. I nie zapominajmy, że to jego solowy, własny i osobisty mini album, a więc miał pełne prawo pójść w swoim kierunku i nie powielać stylu BB. To jest właśnie atut solowych debiutów artystów z różnych zespołów, możemy poznać ich własny styl i inną stronę niż ta którą pokazali wcześniej w zespole. Moim zdaniem GD wydawał już słabsze piosenki, a ten comeback jest solidny i dobrze się słucha.

    Lubię to

  9. Klimaty w jakie poszedł Gd nie są zupełnie moje, ale muszę przyznać, ze piosenka mimo to mnie urwała, jest taka zwyczajnie nie zwyczajna. jak dla mnie 10/10 to samoz reszta albumu

    Lubię to

  10. Ja się zawiodłam na albumie, wolałam jego starsze piosenki, nawet bullshit nie uratował ://

    Pewnie teraz vipki mnie zjadą lub ze 100 kciuków w dół, bo jak tak można oceniać ŻiDi i mieć inne zdanie od innych

    Lubię to

    • Ja Cię zjadę 😂 ale dont łori, nie jestem „vipkiem” i nie dlatego, że masz swoje zdanie, bo wiesz jak to mówią: nie mój cyrk, nie moje małpy…
      Czysto dla zasady, przyjmij moją zjebkę za ten drugi akapit 😂 no bo ej, po co prowokować czyjś fandom bez większego powodu? I błagam, obyś nie należała do mojego fandomu, bo aż mi się przykro zrobi.

      Lubię to

  11. Muzycznie przypoomina mi That XX 🙂 osobiście kocham ballady i nie spodziewałam się czegoś takiego po GD 😛 zaskoczył mnie pozytywnie

    Lubię to

  12. Sorry ale takie są skutki gdy większość fanów w danym kraju jest w jednym fandomie.
    W postach pod MV różnych piosenek albo sa komenatrze ze beznadzieja… bez wzgledu na to kto to śpiewa.. solista czy band. Albo nie ma komenatrzy wcale w przypadku gdy artysta jest mało znany…
    Czuje się jak za ery Zbuntowanych gdy w PL popularne bylo RBD i jaki kolwiek inny latynoski artysta był krytykowany bo przeciez RBD…

    Ji jeszcze przed wydaniem albumu potwierdził że piosenka będzie Ballada.
    I jest to piękna, nastrojowa piosenka. Która opowiada o utraconej miłości i tęsknocie za kobietą. Być może faktycznie chodzi o Kiko. Rysiek wspominał kiedyś że Ji pisze smutne piosenki gdy ma problemy z kobietami.
    Ogromnie się cieszę że jego solowy mini album odniósł tak wielki sukces pierwsze miejsce w tylu krajach. Czasami to mam wrażenie że on w solo to jest bardziej popularny od całego Big Bang.
    Z drugiej strony trochę mi smutno że promocja Smoka zbiegła sie z promocja Ft Island szkoda bo to ich 10rocznicowy album.

    A tak z innej beczki to smok wystawiał na insta fotki z niby planu MV… ale tamte były zupełnie inne… czyżby to było coś innego czy może kolejne MV???

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

