Black Pink wydają ostatnie zdjęcia indywidualne Lisa&Rose!

6 comments

  1. Co się stało z blondem Lisy :p wiem że ten kolor ma już od jakiegoś czasu ale myśle że lepiej było jej w blondzie. Podobają mi się ich ubrania

    Polubienie

  2. Lisa szaleje na początku blond teraz rude 😊 W sumie sama mam niebieskie włosy 😂 Zbytnio nie czekam na ich comeback ale chętnie zajrzę do ich piosenek. Jestem ciekawa ile wydadzą jedna, dwie a może trzy. Możliwe też jest, że teraz mogą cały album wydać 😊

    Polubienie

  3. Nie rozumiem czemu wszyscy wszędzie piszą tylko o Lisie, Lisa Lisa Lisa ja bardzo ją lubię, ale gdzie nie spojrzę to wszyscy piszą o Lisie, pod różnymi filmami w komentarzach 90% komentarzy jest o Lisie a co z innymi dziewczynami Rose, Jennie, Jisoo? Smutno mi jest gdy mało osób pisze o innych dziewczynach tylko o Lisie. One wszystkie są piękne, fajne, urocze, utalentowane i SWAG ❤ Rosé wygląda super ❤
    Lisa oczywiście też ❤

    Polubione przez 1 osoba

    • Wiesz, oglądam bardzo dużo filmików o Blackpink i widzę dużo komentarzy o Jisoo, Jennie i Rose, nie tylko o Lisie. Nie wszyscy piszą tylko o niej.

      Polubienie

Dodaj komentarz ^^

