Finaliści programu „Produce 101”!!!

 

misc

Ostatni odcinek 2 sezonu „Produce 101” ujawnił nam 11 szczęśliwych finalistów.

Chłopcy już niedługo zadebiutują jako „WANNA ONE”.

Jak wam się podoba nowa grupa?

11: Ardor & Able – Ha Sung Woon

10: C9 Entertainment – Bae Jin Young 

9: Pledis Entertainment – Hwang Min Hyun (NU’EST)

8: MMO Entertainment – Yoon Ji Sung

7: Cube Entertainment – Lai Guan Lin

6: Brand New Music – Park Woo Jin

5: Fantagio – Ong Sung Woo

4: Kim Jae Hwan

3: Brand New Music – Lee Dae Hwi

2: Maroo Entertainment – Park Ji Hoon

1: MMO Entertainment – Kang Daniel 

 

Żródło: Allkpop

Edytor: Milkyun

9 comments

  1. Ja jestem zadowolona – zależało mi żeby Jaehwan , Daniel i Guanlin byli w zespole więc jak dla mnie idealnie ❤ Plus nie dostali się wszyscy z NU’EST (chociaż Minhyuk był taki zdołowany że aż zrobiło mi się przykro że tylko on jeden) 🙂 Tylko z jednym się tu nie zgodzę bo zadebiutują dopiero za miesiąc albo trochę później a jak dla kogoś kto czeka na ich debiut to nie jest „niedugo” 😦

    Polubione przez 1 osoba

  2. A ja mam takie pytanie, bo nie ogarniam, mianowicie ile ten zespół będzie istniał? Czy tak krótko jak dziewczyny z poprzedniego sezonu? I czy ktoś wie co się stanie z NU’EST, czy jeśli będzie jakiś comeback to powrócą w 4 czy po prostu nie będą wracać i dopiero później coś ruszy? Bo wydaje mi się, że Pledis w końcu zacznie ich jakoś promować jak teraz ich popularność wzrosła. Szkoda, że cała 5 nie przeszła, bo to świetne chłopaki są i mają dobrą muzykę. Trzymam kciuki za wszystkich uczestników

    Polubienie

    • To nowa grupa ma byc aktywna tylko do grudnia 2018 rok jak ujawnili nie której media . NU’EST chce po wrocic ale chlopakow organizacja jak na razie nie chce. Ale maja zamiar miec comeback bardzo szybko jak to mozliwe. No NU’EST ma teraz pracowac jako 4 osoby a nie 5. Jak bede comeback w tym roku to jako 4 osobowa grupa. Na raz grupa Bedzie miala koncerty a takze pracowac nad nowym albumen jakos 4 osoby a ta jedna osoba jest dla nich nie dostepna az do 2018. Ale zawsze moze sie wszystko zmienic jak na razie …

      Polubienie

  3. Jeżu Minhyun….jak mi go żal 😯 On był taki smutny,że normalnie serce mi się kraju jak na niego patrze…gdyby nie debiutował byłby razem z reszta chłopców z zespole a teraz….

    Polubienie

  4. Nie chcę być niemiła czy coś, ale nie rozumiem zaskoczenia u Daehwi, jak tylko zobaczyłam ich pierwszy promocyjny utwór to wiedziałam że kto jak kto, ale ten to na pewno będzie jednym z wygranych, choćby nie wiadomo co.
    Cóż, czekam co pokażą jako nowy zespół, mam nadzieję, że miło mnie zaskoczą 😉

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

