Policja ujawniła ważne informację w sprawie Apink

Niedawno policja przeprowadziła śledztwo w sprawie ukarania człowieka, który groził APink  śmiercią.

19 czerwca zostało ujawnione, że sąd wydał nakaz aresztowania człowieka, który odgrażał się wobec grupy. Człowiek kilka razy zadzwonił na policję twierdząc, że zabije dziewczyny.

Policja ujawniła:

Rozmowy telefoniczne nie było jednorazowe, ale wielokrotne. Człowiek nie tylko korzystał z krajowych linii telefonicznych, ale także międzynarodowych. Dziewczyny dostały ochronę do czasu, kiedy nie złapiemy sprawcę.

Żródło: Soompi

Edytor: Milkyun

 

7 comments

  1. Wypowiem się tu na temat tego co ostatnio zauważyłam na tym blogu. Nie mam gdzie tego napisać, a tu mamy dobry przykład. Zwracam się do osób, które prowadzą bloga. Proszę Was, przeglądajcie kilkukrotnie swoje wpisy zanim je udostępnicie. Już od jakiegoś czasu zauważyłam, że jakość pisanych postów bardzo spadła. Chodzi mi o to, że jest pełno błędów ortograficznych, teksty są niejasno pisane, już nie wspomnę o tłumaczeniu. Fatalnie się to czyta. Nie wiem czym to jest spowodowane. Może warto bardziej rygorystycznie patrzeć na chętnych do prowadzenia strony? Wiem, że i tak jest Was mało, ale lepiej chyba stawiać na jakość niż na ilość postów, prawda? I proszę nie odebrać tego jako hejt czy pretensje, ja chcę tylko pomóc, bo jako czytelniczka już od dwóch lat, coraz mniej chce mi się tu zaglądać, a szkoda, bo się dość przywiązałam do tej strony. Pozdrawiam 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz ^^

