Choa pisze na Instagramie, że opuszcza AOA, natomiast FNC Entertainment temu zaprzecza!

Po wielu spekulacjach, że Choa ma opuścić AOA, 22 czerwca, piosenkarka umieściła na swoim Instagramie post, pisząc, że nie pozostaje w zespole! Oto jej słowa:

„Cześć, tu Choa!

Jestem bardzo wdzięczna i strasznie mi przykro, że tak wiele osób zainteresowało się moją przerwą. Trochę już późno, ale chcę wyznać Wam przyczynę, dla której musiałam odpocząć i decyzję jaką podjęłam na skutek wielu rozważań.

AOA nie był zespołem, który błyskawicznie otrzymał dużo miłości kiedy zadebiutowałyśmy, ale zawsze byłam za nią wdzięczna i dużo o niej myślałam.

Mimo, że jestem najstarsza z całej grupy, wciąż jestem młoda i często mam ochotę rozpłakać się podczas pracy. Ale wiem, że mnie lubicie za mój jasny wizerunek. Wyglądałam na szczęśliwą, ale płakałam w sercu. To zdarzało się wielokrotnie i im więcej uśmiechu wymuszałam, tym gorzej się czułam.

By wyleczyć się z bezsenności i depresji, próbowałam brać leki i 2 lata temu spowolniłam moją pracę. Jednakże problem ten nie rozpoczął się od bycia zmęczoną, więc zatrzymałam wszystkie aktywności.

Bardzo mocno starałam się wrócić do pracy, myśląc o tych, którzy za mną czekają. Ale czułam, że jeśli negatywna uwaga spowodowana moją przerwą wciąż będzie trwać, to będzie nawet gorsze dla reszty członkiń.

Po rozmowie z moją agencją, opuszczam AOA i będę wspierać zespół.

Po 8 latach, gdy przygotowywałam się do bycia celebrytką, nauczyłam się wielu rzeczy. Myślę, że najtrudniejszym momentem jest właśnie wzrastanie. Mam 28 lat i idąc na przód, będę rozmyślać o swojej chaotycznej osobowości. Jako przypomnienie moich lat dwudziestych, chcę zapełniać je różnymi doświadczeniami, które będą pasować do mojego wieku.

Na razie nie myślę o zajmowaniu się indywidualnymi rzeczami, które były już zaplanowane. Pewnego dnia, kiedy nie będę już tak przerażona, poczuję, że mogę pokazać swoją lepszą stronę i wciąż będą ludzie dopingujący mi, postanowię wrócić. Mam wiele braków, ale serdecznie chcę podziękować ludziom, którzy martwią się o mnie i życzą mi dobrze.”

FNC jednak niedługo po tym wydało oficjalne oświadczenie, że nie jest to informacja potwierdzona i wciąż prowadzi się rozmowy z Choa!

Źródła: (1) (2)

Edytor: Milkyun

4 comments

  1. A mnie już wogóle to nie dziwi. Ostatnio stało się to normą że jak ktoś z zespołu x nie pojawia się na aktywnościach grupy i wytwórnia o tym nic nie pisze to prawdopodobnie osoba Z opuszcza grupę

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

