18 rzeczy, których nie zauważyliście w nowym teledysku BLACKPINK „As If It’s Your Last”!

Image result for blackpink

 

  1. Samochód ma tylko dwa koła.
  2. Mała wisząca lampa po lewej stronie.
  3. Jedna tancerka poprawia swoje włosy w teledysku.
  4. Na Lisy udzie znajdowała się kieszeń na portfel.
  5. Niesamowity efekt dymu w tle.
  6. Małe żarówki na podłodze.
  7. Imię Rose na lustrze po lewej stronie.
  8. Litera X wszędzie na ścianach.
  9. Rośliny w tle, które służyły jako rekwizyty.
  10. Dopasowana bluzka do Lisy.
  11. Zbyt przesadzone i duże kolczyki które ma na sobie Rose.
  12. Piękne artystyczne sztuki na podłodze.
  13. Własna lodziarnia Jennie.
  14. Słodki kok na głowie Lisy.
  15. Różowe buty Lisy.
  16. Żółty samochód.
  17. Niesamowite tło.
  18. Czarny i biały pociąg po lewej i prawej stronie.

Czy zauważyliście te wszystkie rzeczy, kiedy pierwszy raz oglądaliście teledysk?

Żródło: (1)

Edytor: Milkyun

20 comments

        • Wydaje mi się, że chodzi o dosyć dużo błędów w tłumaczeniu postów(nie chodzi o trudne słowa i naprawdę trudne rzeczy a o najprostsze błędy, wyraz, który znaczy co innego, tłumaczenie wierne, które nie brzmi dobrze po polsku a można to naprawiać nie zmieniając sensu zdania.Błędy ortograficzne, nawet do słownika nie trzeba zaglądać tylko pisząc posta na komputerze-dwa kliknięcia, wpisanie wyrazu i gotowe.I informację z jednego źródła, które nie są potwierdzone.

          Lubię to

      • A weź człowieku wyjdź z stąd i nie wracaj…. Po co wchodzisz na stronę i tylko wytykasz komuś błędy …. Błędem było to że na tym świecie istnieją takie osoby jak ty..😘

        Lubię to

        • Adminka zapytała o jakie błędy chodzi więc pozwoliłam sobie odpowiedzieć.Nie, nie wytykam tylko błędów to mój pierwszy raz.Komentowałam dobre wpisy, ale to było jakiś czas temu.Chciałam tylko napisać nad czym można popracować żeby było lepiej.Chociaż adminka Mizzu uważa, że coraz lepiej prowadzą bloga.W tym poście pomylono dziewczyny z zespołu chociaż było podane w filmie na którego podstawie stworzono wpis.(Obecnie jest to poprawione po komentarzach czytelników)
          Nie trzeba nikogo obrażać i dodawać emotikonek, które mają zaznaczyć jak bardzo ktoś jest gorszy od ciebie.
          I to nie jest hejt, nie wszystkie komentarze, które nie wychwalają autorek są hejtami.

          Lubię to

              • Każdy człowiek odbiera świat inaczej (chodzi w sensie ten komentarz).. ja odebrałam w inny sposób a ty w inny nie każdy ma taki sam podgląd jeżeli ktoś atakuje moja rodzinę to jej bronie normalne dla mnie ta strona jest jak rodzina uwielbiam tutejsze adminki które codziennie szukają i dodają różne ale i ciekawe artykuły… Osoba pisząca szybko czy z tłumaczeniem ma prawo do popełniania błędu i nie powinno się aż tak wypowiadać jak ta Pani selgia powyżej bo jestem pewna że próbowała obrazić osoby tutejsze które naprawdę ciężka pracują i nad stronka tak jak i w życiu swoim prywatnym..nie miałam na celu obrazić aż tak żeby ktoś popadł w depresję … Przepraszam a ciebie Erwina tym bardziej nie chciałam tak jak napisałam komentarz był do selgia po co ma wchodzić i komentować jak się irytuje że tyle błędów tutaj niech nie wchodzi i nie komentuje proste . 😊

                Lubię to

                • Zgodzę się z tobą.Każdy ma granice gdzie indziej.Tylko jeśli komuś nie podoba się jak ktoś piszę, to dlaczego odpowiada w ten sam sposób.Co do błędów oczywiście nie wszystkie posty je mają.Może czasami lepiej trochę się spóźnić z publikacją posta i go sprawdzić.Są też ciekawe wpisy, które wymagają dużo pracy.Co do niemiłych odpowiedzi są one po stronie czytelników i adminów(nie wszystkich)Jeszcze raz sory komentowałam z telefonu i nie zauważyłam, na który komentarz odpowiedziałaś i trochę zmusiłam cię do wymiany zdań.
                  XD

                  Lubię to

                  • Spoko rozumiem 😁 😂 trochę za bardzo zareagowałam ale wiesz człowiek zdenerwowany to juz… No życzę miłych chwil w życiu Erwina 😘 😂😘😘😘

                    Lubię to

  1. Ten artykuł i filmik są kompletnie bez sensu xD
    Przedstawia rzeczy które są zauważalne za pierwszym razem xD
    „Buty Lisy”? Dlaczego nie ma tam czegoś takiego jak „Filary w tle”? XD
    Równie dobrze można napisać „Lisa się pofarbowała” XD

    Lubię to

  2. Jak tak dalej pójdzie to przez was dziewczyny się wkurza i zakończą działalność bloga a tego nie chce bo uwielbiam go i jest moim źródłem informacji więc serio ludzie weźcie się w garść widzisz błąd? Co z tego. Życie każdy popełnia błędy. Wkurzacie mnie tymi komentarzami. To jest ich blog więc mają prawo robić z nim co chcą. Błagam was wszystkich ogarnijcie sie. One starają się jak moga więc zrozumcie.

    Post super niektóre rzeczy zauważyłam a niektóre nie więc fajnie jest obejrzeć teledysk jeszcze raz i zobaczyć tego czego nie zauważyłam. Dziękuję

    Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz ^^

