Youngdoo (BOYS24) oficjalnie przeprasza fanów za sprzedawanie ich prezentów

unit-black

Ostatnio Netizens ujawnili, że zauważyli jednego fana, który kupował rzeczy od idola. Okazało się, że idol sprzedaje prezenty od fanów w Internecie. Idol sprzedawał drogie buty oraz kolczyki, które otrzymywał od swoich fanów. Oczywiście, gdy Ci dowiedzieli się, zażądali wyjaśnienia od idola.

Youngdoo ujawnił prawdę:

Po pierwsze chce przeprosić wszystkich współpracowników BOYS24 za ten incydent. Chcę ujawnić całą prawdę. Sprzedałem buty, ponieważ był to ten sam model, który ja już mam. A kolczyki podarowałem  fance. Chcę przeprosić fanów za to, co zrobiłem. Oni mi podarowali prezenty, a ja je sprzedawałem. Obawiam się, że ten incydent zaszkodzi mi. Chciałbym szczerze przeprosić za to, że zraniłem uczucia naszych fanów, którzy zawsze wierzyli w moje zaufanie, we mnie oraz w całą grupę.

Żródło: Allkpop

Edytor: Milkyun

 

 

One comment

  1. po co się tłumaczył… jaki fani mieli dowód że sprzedawał rzeczy które od nich dostał? zamawiali je specjalnie dla niego d producenta to jedyne egzemplarze na świecie? wątpię… mógł sobie takie kupić i potem sprzedawać…

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

