BLACKPINK ujawniają ile razy każda z członkiń oglądała ich najnowsze MV

28 czerwca, BLACKPINK pojawiły się jako goście w Kangta’s Starry Night i opowiadały o swoim teledysku.

W tym dniu, najnowsza piosenka BLACKPINK „As If It’s Your Last” osiągnęła 30 milionów odsłon. Kiedy zostały zapytane, ile razy obejrzały ich klip, Jisoo odparła:

Oglądałam go 20 razy. Chciałam przyczynić się do całkowitej liczby wyświetleń.

Jennie dodała:

Moja mama wciąż odtwarzała teledysk. Kiedykolwiek bym nie przyszła do domu, widziałam jak leciał.

Rose powiedziała, że widziała go 6 razy, gdy była sama, a Lisa… ani razu! Wyjaśniła, że jest po prostu zbyt zawstydzona.

Kiedy grupa została zapytana, co ostatnio Yang Hyun Suk do nich powiedział, Jisoo odpowiedziała:

Dwa razy wbiegłyśmy na niego na ulicy i powiedział, że kupi nam jedzenie. Szefie, pamiętamy co powiedziałeś!

Źródło (1)

Edytor: Milkyun

 

2 comments

  1. Ja nie wiem ile razy go oglądałam ale.dużo!
    Papciu YG musi byc szczęśliwy Black Pink lada dzien moga zostać najbardziej dochodową grupą YG.

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

