Smutna wiadomość dla fanów gbandu Bloomy- zespół prawdopodobnie się rozpadł

Znalezione obrazy dla zapytania bloomy

Wiele osób podejrzewa, że rookie girlsband Bloomy prawdopodobnie się rozpadł- brak aktywności na oficjalnych stronach, nieobchodzenie rocznicy debiutu i żadnego comebacku już od dłuższego czasu.

Niedawno otrzymaliśmy kolejny sygnał, że Bloomy już nie istnieją. Yeonji, jedna z członkiń będzie brała udział w nowym programie MNET „Idol School”. Oto jej zapowiedź fotograficzna:

Fanom tego uroczego zespołu pozostaje jedynie wspierać tę utalentowaną dziewczynę. A oto jedna z piosenek Bloomy:

 

 

Mi z tego powodu zrobiło się strasznie przykro, bo zespół lubiłam i śledziłam ich poczynania.

Edytor: Milkyun

3 comments

  1. Dlaczego wytwórnia nie może po prostu ogłosić, że zespół się już rozpadł? Jacy oni są w stosunku do fanów? Coś takiego naprawdę mnie denerwuje….

    Jeśli chodzi o zespołu to niestety nie znałam, więc nie mogę dużo na nich temat powiedzieć…. współczuję im fanom… trzymajcie się! ❤

    Polubione przez 1 osoba

    • Ohh dokładnie, tak mnie to nawet nie denerwuje a po prostu wku**ia. Albo jak ktoś odejdzie, znika jego foto, on z listy osób w zespole, ale ani oficjalnej wypowiedzi ani nawet odpowiedzi na liczne pytania. To naprawdę jest chamskie wobec fanów, którzy taki zespół wspierają i wielokrotnie dają pieniądze tak niekompetentnej agencji.

      Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz ^^

