Gil z Leessang złapany po raz drugi za kierownicą pod wpływem alkoholu

Gil spał w swoim aucie zaparkowanym niedaleko Namsan Terminal przed tym, jak został zbadany przez policję pod kątem trzeźwości.

Według policji, muzyk miał 0,16% (tak, Koreaboo podała w procentach) alkoholu we krwi, a to znacznie więcej, niż dopuszczalne 0,05%.

Oświadczenie policji:

Był na tyle pijany, aby odebrać mu prawo jazdy. Po dłuższym śledztwie, zostanie przeniesiony do prokuratury. Niezależnie od tego, czy sprawa zostanie wniesiona do sądu, czy też nie, wszystko będzie zależało od dalszego śledztwa. Jeśli będzie musiał ponieść karę, będziemy dyskutować o tym później.

Co więcej, gdy policja po raz pierwszy do niego podeszła, Gil zaprzeczył, że był pijany i powiedział, że eskortuje go jego szofer.

Przyznał się jednak później, że zanim został złapany przez policję, prowadził pod wpływem alkoholu.

Tego samego dnia, Gil przeprosił fanów za swoje zachowanie na Twitterze:

Piszę to, ponieważ czuję wstyd i skruchę. Kilka dni temu czekałem za swoim szoferem, by zabrał mnie do domu, po tym, jak wypiłem kilka drinków z przyjaciółmi… Kiedy czekałem za kierowcą, zasnąłem w samochodzie. Przemieściłem się na 8-pasmowej autostradzie, zaparkowałem na czwartym pasie i zasnąłem. Czekając na szofera, zostałem złapany przez policję. Ta obudziła mnie, sprawdziła czy jestem trzeźwy, a później unieważniła moje prawo jazdy. Pojawiły się oświadczenia o mnie, że prosiłem policjantów o przymknięcie oka na sprawę, ale to nieprawda. Powiedziałem, że jestem gotowy na podjęcie śledztwa w mojej sprawie, a później kazano mi wrócić do domu. Niezależnie od tego, czy był to 1 cm, czy 100 km, sam fakt, że nawet dotknąłem kierownicy, był ogromnym błędem. Nawet, gdyby wszystkie palce wskazywały na mnie przez resztę życia, czy byłbym przeklinany przez wszystkich, czy miałbym 100 ust, nie mam nic więcej do powiedzenia. Do moich rodziców, rodziny, przyjaciół i fanów. Jest mi bardzo wstyd. Strasznie przepraszam.

To nie był pierwszy raz, gdy przyłapano muzyka pod wpływem alkoholu za kierownicą. W maju 2014 roku także miał te same problemy.

 

Źródło (1)

Edytor: Milkyun

One comment

  1. Nigdy nie zrozumiem takiego zachowania… czy faktycznie ktoś musi kogoś zabić żeby zrozumieć, że prowadzenie po alkoholu to totalna głupota?

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

