Babcia Sooyoung zmarła.

Babcia Sooyung z Girls Generation zmarła.

Według raportu TV, babcia Sooyung, od strony ojca, zmarła o 7 po południu 4 lipca.

6 lipca, siostra piosenkarki, czyli aktorka Choi Soo Jin, również podzieliła się informacją o śmierci babci na Instagramie.

Oświadczyła: ” Moja babcia zmarła przed moim show, ale dowiedziałam się o tym niestety po nim. Łamie to moje serce, że nie mogłam być przy jej boku i że nie wiedziałam, że wczoraj był ostatni raz, kiedy mogłam ją zobaczyć. Naszą babcię, która poświęciła swoje życie dzieciom. Wierzę, że spotka Jezusa w niebie z piękną drogą, którą odeszła i będzie się za nas modlić i pobłogosławi nas. Doceniam wszystkich, którzy odwiedzili i kontaktowali się ze mną, aby przekazać słowa otuchy przez nagłą stratę. Babciu, naprawdę doceniam Twoją bezwarunkową miłość i zaufanie do twojej najstarszej wnuczki. Będę żyć dobrze.  Proszę, obserwuj mnie.  Będę tak bardzo za tobą tęsknić. Kocham Cię.”

Kondolencje dla Sooyoung i jej rodziny.

https://www.instagram.com/p/BWMjO2Zgk30/

żródło: allkpop

Dodaj komentarz ^^

