Sungmin nie weźmie udziału w comebacku Super Junior + list z przeprosinami dla fanów

Sungmin,Super-Junior,Sungmin

Sungmin nie będzie uczestniczył w długo oczekiwanym comebacku Super Junior.

Wcześniej zostało ogłoszone, że członek Super Junior nie weźmie udziału w zbliżających się koncertach ‚SMTOWN Live World Tour VI’ w Korei oraz Japonii, ze względu na problem z koreańskimi  fanami. A teraz SM Entertainment ogłosiło , że Sungmin nie będzie uczestniczył w comebacku Super Junior

6 lipca, Label SJ wydało oficjalne zaświadczenie:

„Label SJ chce uszanować decyzję Sungmina, który nie będzie brać udziału w comebacku Super Junior. Super Junior szykują się do wydania nowego albumu w październiku. Agencja pracuje nad tym, aby zespół mógł się jak najlepiej promować z nowym albumem. Będziemy wspierać i szanować podjętą decyzję przez  Sungmina.”

Agencja dodała:

„Dziękujemy wszystkim, którzy dali miłość Super Junior i liczymy na wsparcie w dalszej karierze zespołu.”

Sungmin skontaktował się osobiście z fanami przez media społecznościowe:

„Cześć tutaj Sungmin, piszę do was pierwszy raz od dłuższego czasu, niestety nie mogłem się z wami skontaktować wcześniej,  przez różne zaistniałe sytuacje. Po pierwsze chcę przeprosić wszystkich fanów, którzy się o mnie martwili. W ostatnim czasie miało miejsce wiele negatywnych rozmów o mnie, niestety była to sytuacja, w której nie mogłem sam działać. Przepraszam za późną reakcję. Jeśli spojrzę w przeszłość i przypomnę sobie przygotowania do ślubu, myślę, że byłem nie w porządku w stosunku do fanów, którzy kochali mnie od ponad 10 lat.   Myślę, że powinienem więcej komunikować się z  fanami, którzy zostali zranieni z powodu plotek i nieporozumień.  Kiedy byłem w wojsku, zawsze chciałem promować się z Super Junior. Mimo to naprawdę chcę, aby nowy album osiągnął sukces, dlatego uważam, że moja decyzja o nie braniu udziału  w comebacku  jest właściwa. Jest mi naprawdę przykro, ale potrzebuję więcej czasu aby zastanowić się nad sobą. Proszę, ELF, wspierajcie Super Junior.”

Źródło: (1)

2 comments

Dodaj komentarz ^^

