Jeon Somi mówi o tym, co czuje, widząc inne debiutujące członkinie I.O.I

Jeon Somi podzieliła się swoimi wrażeniami po zobaczeniu, że byłe członkinie I.O.I debiutują jedna po drugiej.

W zeszłym roku po rozwiązaniu „Produce 101”, Jung Chaeyeon z powrotem dołączyła do DIA, Kim Sejeong i Kang Mina zadebiutowały w Gugudan, a Yeonjung została dodana do Cosmic Girls. W tym roku, w marcu Nayoung i Kyulkyung zadebiutowały z Pristin, a Kim Chungha zadebiutowała solo w lipcu. Choi Yoojung i Kim Doyeon oczekują na debiut z Weki Meki w sierpniu, natomiast Kim Sohye skupia się na swojej karierze aktorskiej.

Jako, że Jeon Somi jest obecnie jedyna bez jasno wytyczonej ścieżki, piosenkarka powiedziała:

Oczywiście, że chcę zadebiutować, ale myślę, że nastąpi to w odpowiednim momencie. Obecnie też jestem szczęśliwa. Chodzenie do szkoły jest super, praca według tymczasowego grafiku jest zabawą i poznaję wielu wspaniałych ludzi. Moje życie odwróciło się w mgnieniu oka po „Produce 101” i jestem za to wdzięczna. Myślę, że muszę obecnie popracować nad swoimi zdolnościami, by lepiej się przygotować. Nie mam problemu z zadebiutowaniem w późniejszym terminie.

Kiedy została zapytana o dziewczęta z I.O.I, odparła:

Czuję, że są moimi towarzyszkami, z którymi rywalizowałam. Mimo, że nasz okres promocyjny był krótki, moje uczucia wobec nich są ogromne. Bardziej im kibicuję, niż jestem zazdrosna i pragnę, by każda z nich osiągnęła sukces.

Źródło (1)

 

One comment

  1. To fajnie że każda znalazła dla siebie „miejsce”. Trzymam kciuki za wszystkie dziewczyny . Fakt szkoda że I.OI się rozpadło ale nic wiecznie nie może trwać. To i tak że mogły zadebiutować w zespole I.O.I.

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

