Super Junior występują w czwórkę podczas ‚SMTOWN Live’, Leeteuk mówi, że chce płakać, ale nie może

Super-Junior,Leeteuk

Leeteuk z Super Junior był bardzo silny zarówno dla jego fanów jak i jego zespołu podczas koncertu ‚SMTOWN Live‚.

Super Junior wystąpili w czteroosobowym składzie podczas ‚SMTOWN Live‚. Kangin i Sungmin mają wakacje, a reszta członków przebywa obecnie w wojsku. Heechul, Shindong, Yesung i Leeteuk wystąpili na scenie wraz z siedmioma innymi tancerzami.

Członkowie zespołu powiedzieli:

„Nawet w dzień, w którym Super Junior Cię wita, tak Ci się to podoba. Czujemy się tak niepewni jak pogoda. Zastanawialiśmy się, czy powinniśmy stanąć na scenie w czteroosobowym składzie, zadebiutowaliśmy jako największa grupa, ale dzisiaj jesteśmy najmniejszą taneczną grupą SM.”

Leeteuk dodał:

„Od 18 lat przebywam w SM Entertainment i  były to bardzo ciężkie dni, które właśnie teraz wracają. Do tej pory Lee Soo Man i wielu innych zrezygnowało z tylu rzeczy, aby chronić Super Junior w ten właśnie sposób. Jestem zawsze bardzo wdzięczny. Dzisiaj jest wiele rzeczy w mojej głowie. Własnie pada deszcz i wydaje mi się, że niebo płacze. Ja też chcę płakać, ale nie mogę, bo dzisiaj jest dobry dzień. „

Leeteuk próbował pocieszyć Yesunga, który płakał obok niego. 

Źródło (1)

Edytor: Weronika Olimpia

 

5 comments

  1. Widać że Suju przeżywa teraz ciężkie chwilę, a Leeteuk jak lider czuję się odpowiedzialny. Mam nadzieję że jak już chłopaki wrócą z wojska to sytuacja sie jakiś rozwiąże.
    Agencje powinny iść po rozum do głowy i wysyłać całe zespoły do wojska. Dwa lata bez aktywności ale potem sa w pełni dyspozycyjni.

    Polubienie

    • To nie jest problem z wojskiem, tylko z koreańskimi fanami i hejterami, którzy wymuszają aby członkowie zespołu byli odsunięci od koncertu czy comebacku bo np. wzięli ślub.

      Ostatnio wytwórnia wchrzaniła po całości sprawę z SuJu. Mam nadzieję, że gdy niedługo kilku członków wróci z wojska, to atmosfera się poprawi.

      Polubienie

  2. Jest mi bardzo smutno z powodu SJ. Był to pierwszy zespół jaki poznałam w kpopie i mam do nich wielki sentyment. Ciężko mi to wszystko czytać i zrozumieć. Najbardziej boję się, że najgorszy scenariusz może się sprawdzić ;(

    Polubienie

  3. Jeśli przez tych głównie koreańskich psychofanów nadal z SuJu będzie źle, albo nie daj losie będzie jeszcze gorzej to mnie naprawdę trafi.
    O ile byłabym w stanie zrozumieć niechęć do Kangina za to co zrobił o tyle po prostu wku*wia mnie to jak traktują Sungmina tylko i wyłącznie dlatego, że ma żonę. Czemu oni nie mogą jak normalni ludzie, prawdziwi fani cieszyć się ze szczęścia swego ulubieńca, swego idola, czemu??? Czemu my międzynarodowi fani musimy słać listy i prośby do sm z nadzieją że ocali to zespół…to jest takie irytujące, wnerwiające..czasem mam ich naprawdę kompletnie dość.
    A SuJu współczuję, to straszne tak jak powiedział Leetuk, kiedyś byli najbardziej liczną grupą..a teraz zaledwie w czwórkę, choć mogliby w sześciu być na tej scenie…

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

