Yunho (TVXQ) podzielił się przemyśleniami na temat swojego pierwszego występu od wyjścia z wojska

Yunho z TVXQ podzielił się swoimi przemyśleniami na temat swojego pierwszego występu od wyjścia z wojska.

8 lipca idol wystąpił po młodszych grupach ze swojej wytwórni na „SMTOWN LIVE TOUR VI in SEOUL”. Pojawił się wśród głośnych wiwatów fanów i wykonał swój nowy solowy utwór „Drop”. Wystąpił także z takimi hitami TVQX, jak „Mirotic”, „Keep Your Head Down” i „Somebody to Love”.

Yunho powiedział: „Jako że minęło tak wiele czasu odkąd występowałem na tak dużej scenie, byłem bardzo zdenerwowany. Wielu juniorów i seniorów przygotowało fantastyczne występy”. Następnie powiedział: „Miałem wystąpić na scenie sam, więc byłem bardzo zmartwiony. Changmin zadzwonił do mnie i powiedział, że wspiera mnie i chce bym pokazał wszystko, co mam.”

Niestety, piosenkarz miał mały problem z garderobą na scenie – jego spodnie potargały się podczas jego energetycznego i pełnego pasji tańca do nowego solowego utworu. Jakkolwiek, jako profesjonalista, któremu nie po raz pierwszy przydarzył się podobny incydent, spokojnie powiedział: „Ciężko pracowałem, ponieważ to był mój pierwszy występ od wyjścia z wojska i moje spodnie się potargały!” i udał się za kulisy, by przebrać się przed resztą swojego występu.

Jesteście podekscytowani ponownym zobaczeniem Yunho na scenie?


źr: soompi

One comment

Dodaj komentarz ^^

