Lee Hyori odpowiada na negatywne komentarze na temat jej comebacku.

Lee-Hyori

Lee Hyori podzieliła się swoimi uwagami na temat negatywnych komentarzy fanów, którzy uważają, że wokalistka powróciła z braku pieniędzy.

13 lipca Lee Hyori wzięła udział  w ‘Happy Together 3’, a Park Soo Hong zapytał wokalistkę:

“Czy uważasz ze zostałaś skrzywdzona tymi komentarzami”?

Wokalistka odpowiedziała:

„Pewnie gdybym była młodsza to by mnie to uraziło, ale teraz po prostu nie mogę zostawić tego tak. Powróciłam, żeby zarabiać pieniądze? Czy zabrakło mi pieniędzy?”

Lee Hyori dodała bardzo chłodno:

„Ja mam  nadal dużo pieniędzy.”

Źródło: Allkpop

Edytor: Weronika Olimpia

 

 

 

2 comments


  1. https://polldaddy.com/js/rating/rating.jsJak można artyście powiedzieć, że wrócił z powodu braku pieniędzy? Takie słowa nie tyle mogły zezłościć co poniżyć. Chyba nikt nie chciałby usłyszeć, że tworzy dla pieniędzy a jeszcze że postanawia kontynuować z ich braku. Trudno odpowiedzieć na takie zarzuty, bo wtedy biorą górę emocje a nie argumenty

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

