Natty (Idol School) ujawniła, dlaczego odeszła z JYP Entertainment.

13 lipca został wyemitowany  pierwszy odcinek nowego programu „Idol School” stacji Mnet. Ogromnym zaskoczeniem dla wielu osób był fakt, iż była trainee JYP, Natty, zdecydowała się na wzięcie udziału w show.

Dziewczyna przez łzy ujawniła:

Odeszłam od JYP, ponieważ chciałam jak najlepiej spełnić oczekiwania, a gdy mi się to nie udało, byłam bardzo zestresowana.

Dodając:

Kiedy pojechałam do Tajlandii, bardzo poczułam się zmartwiona, gdy zobaczyłam, że rodzice zaczęli płakać. Przepraszam, że odeszłam. Bardzo mi przykro z tego powodu. Chce pokazać moja dobra stronę, kiedy wrócę ponownie.

 

Źródło: Allkpop

Edytor: Weronika Olimpia

One comment

Dodaj komentarz ^^

