[MV] EXO- Ko Ko Bop

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

34 comments

  1. Kurde, to jest takie słabe. Teledysk momentami jest dziwny np. te hamburgery wtf. Refren moim zdaniem jest nie do zniesienia + co zrobili z Sehunem, Suho i Kaiem? Zmieńcie im stylistę.

    Lubię to

    • Akurat Sehun baaaardzo mi się tu podoba, więc zapytałabym raczej, co oni tak właściwie zrobili Kai’owi i Baekhyunowi? 😂
      + czy tylko ja odtwarzałam scenę z Sehunem i Xiuminem ze sto razy? Jakoś tak mi z tym śmiesznie. Znaczy, wiem, że to miało być na swój sposób seksowne i jest, ale nigdy w życiu bym nie wpadła na połączenie w takim stylu akurat tej dwójki 😂

      Lubię to

  2. Chyba spodziewałam się większego ‚wow’, ale oczywiście są fragmenty, przy których staje mi serce 😀
    Nadal nie mogę wyjść z podziwu nad ich głosami i wyglądem. Każdy z nich ma w sobie coś szczególnego, przez co nie można oderwać wzroku. ❤

    Lubię to

  3. Exo miało lepsze tytułowe piosenki, nawet na tym albumie The War są lepsze kawałki. ALE nie oznacza to, że mi się nie podoba. Jest na pewno wpadające w ucho i można się do tego pobujać. Wszyscy wyglądają świetnie, nawet Baek z tą fryzurką a’la lata 80-te 😂 Ale i tak najlepsza wydaje się być choreografia, nie mogę doczekać się, aż zobaczę ją w całości.
    No i jednego mi w tym cb brakuje – Laya 🙁

    Lubię to

  4. Nie mam pojęcia czemu na tytułową piosenkę wybór padł na KoKoBop. Piosenka jest niezła, byłaby jeszcze lepsza gdyby nie ta nie pasująca do reszty muzyka z refrenu. Co to w ogóle ma być? To brzmi jakby było wyjęte z jakiejś piosenki NCT. Na albumie są stanowczo lepsze perełki. Jak dla mnie Ko Ko Bop to najsłabszy kawałek z albumu, który jest genialny. Reszta piosenek to miłość, zwłaszcza The Eve i What u Do, przecież to złoto i diamenty ❤ Na pewno nie żałuję wydanych pieniędzy na album ❤ ❤

    Lubię to

    • Mogę wiedzieć jak go kupiłaś w postaci fizycznej czy przez neta jak Spotifity czy iTunes? Ja bym chciała kupić ale nie wiem jak xD Jestem zacofana w tych sprawach. Nigdy nie kupowałam albumu, którego nie mogę dostać sklepie.

      Lubię to

  5. Cóż. Myślałam, że piosenka i MV będzie troszkę inne. Jednak bardzo wpada w ucho i jest całkiem przyjemna. Podobnie jak cały album. Czuje się taki klimat wakacji. Osobiście uwielbiam The Eve oraz What U Do najbardziej. Albumu jednak nie kupię. Jak zawsze zaczekam na repackage i dopiero zobaczę 🙂 Dodatkowo nie ukrywam, że brak obecności Laya nie tylko w MV, ale brak jego głosu (chociaż tej jednej linijki liczącej 2 sekundy) strasznie mnie drażni. Jak dla mnie SM zawaliło po całości z nim. Mam nadzieję, że chociaż na repackage będzie. Jako EXOL nie pozostaje mi nic jak dalej ich wspierać.

    Lubię to

      • SM jest jego wytwórnią. Tak Lay ma swoje studio w Chinach, które organizuje mu tam grafik, ale podlega ono pod kontrolą SM. Wychodzi na to iż wina jako jego główna wytwórnia leży po ich stronie. To oni ustalili datę comebacku EXO wiedząc, że Lay ma ten okres zajęty. Oczywiście nie mówię, że reszta członków miała czekać niewiadomo ile, ale jednak to nie tak, że zaczęli szykować się do niego 2 tygodnie przed skoro sam Baekhyun powiedział, że album tworzyli już od dłuższego czasu, ale nie mieli tytułowego utworu. Dodatkowo nie wiem czy czytałeś/aś to co napisałam ze zrozumieniem, ale z mojej wypowiedzi wynika, że nie tylko jestem zła, bo nie ma go w MV, ale w całym albumie. Równie dobrze Lay swoje części mógł nagrać w Chinach, bo według oświadczenia SM miał nie brać udziału w PROMOCJI, a nie w całym albumie. Lay nie jest już z EXO z 4-5 miesięcy jak nie dłużej… Wina leży po obu stronach, ale dla mnie większa jest po stronie wytwórni. Sorry not sorry

        Lubię to

  6. Sm Co ty ćpasz ?Błagam przestańcie niszczyć Exo i ich wizerunek .Swożyliscie coś co było dobre i z każdym następnym rokiem udowadniacie że jesteście mistrzami w spieprzaniu. Exo błagam wyjdźcie z tej wytwórni puki nie jest za późno bo wasz wizerunek nigdy nie wróci do poziomu.

    Lubię to

      • exo miało dobry wizerunek był jedynym zespołem od Sm który dało się oglądać i słuchać a teraz nie ma słów na to co się stało po prostu DNO ! moje fanowskie serce poszło i rzuciło się z mostu tyle w temacie.

        Lubię to

        • Jak dla mnie, nie da się zniszczyć ich wizerunku. 😀
          Owszem, nie wszystkim nam przypadła do gustu piosenka czy mv, ale EXO i tak bronią się talentem, co można zauważyć w całym albumie. O teledysku można zapomnieć, a muzyka zostanie.
          Osobiście po każdym kolejnym przesłuchaniu zaczynam coraz bardziej lubić Ko Ko Bop. 😄

          Lubię to

        • To może wystarczy napisać „mnie się nie podoba”? Stwierdzenie, że nie da się już ich słuchać ani oglądać, to troszkę przesada. Może ci nie przypaść do gustu koncept, ale ja tam nie widzę, żeby ich ogólny wizerunek stał się jakiś gorszy xD

          Lubię to

  7. Kocham EXO całym sercem i ogólnie podoba mi się Ko Ko Bop i teledysk, taki kolorowy, lajtowy idealny na wakacje. ALE….Zgodzę się z przedmówcami, EXO stać na więcej i mieli już lepsze piosenki promujące comeback. Za to reszta albumu zasługuje na uwagę, jest tam sporo naprawdę świetnych perełek, Forever, What U do?, czy Eve (z którą na szczęście będą się też promować w programach muzycznych). Podobną tendencję zauważyłam przy ostatnim comebacku EXO-CBX, dali im wtedy słabszy materiał, a wybronił się tylko dzięki rewelacyjnemu występowi członków unitu. Tym razem też jest przyjemnie dla oka i ucha, jednak więcej się spodziewałam po tych hiper zapowiedziach ze strony chłopaków. No nic, poczekam na repackage, sądzę że to dopiero będzie GRAND comeback ze strony EXO. Podobnie było z Wolfem i dopiero potem Growl zwalił publiczność na kolana 😉

    Lubię to

  8. Ja tam mimo krytyki uważam, że piosenka jest całkiem fajna. Owszem, nie padłam na dywan jak przy np. Monster, albo Lotto, jednak uważam, że nowa nutka od EXO jest dobra. Mieli wiele lepszych piosenek. Co do MV nie mam zastrzeżeń. Cóż chłopcy mogą zrobić, jeśli SM wymyśliło taki a nie inny koncept? Nie ich wina. Jeśli chodzi o wygląd chłopaków.. Chanyeol w różowych włosach wygląda naprawdę uroczo, a
    z tymi jego uszami przypomina mi elfa 😁 Chen i blond włosy? Umieram 😍 Co do fryzury Sehuna powiem jedno… Który stylista chce w najbliższym czasie umrzeć? (XD) Masakra totalna. O dredach Kai’a nawet nie piszę… Oni chcą, żeby był drugim Taeyang’iem? Stroje też niczego sobie, dobrze się prezentują. Jak dla mnie comeback udany 😊

    Lubię to

    • Pewnie, że udany, od EXO nie ma nieudanych comebacków! ;D Chłopcy nawet w tych dziwacznych fryzurach wyglądają przystojnie i urzekająco 😉 Czy tylko mnie totalnie zwaliła z nóg scena z Xiuminem i Sehunem na trawce? Nie spodziewałam się że tyle lat po tym jak praktycznie wszystkie shipy zatonęły, SM dostarczy nam nowy i to tak niespodziewany – Xiuhun?! ;D

      Lubię to


  9. https://polldaddy.com/js/rating/rating.jsA ja tam uważam, że ten comeback jest świetny. „Ko Ko Bop“ wpada w ucho, muzyka z refrenu odróżnia ją od typowych utworów raegge. Fryzury, ubrania, sceneria – wszystko to pasuje do siebie i tworzy fajny klimat. Jasne, może nie jest to taki mocny powrót, jak np. z Monster czy Lotto, ale uważam, że to ciekawy pomysł. Każdy zespół szuka czegoś nowego, czym można by zaskoczyć. Tak samo i EXO, wypróbowują nowe koncepty. Nie można wszystkim dogodzić, a chłopcy włożyli w przygotowanie do albumu dużo pracy i nie ukrywają, że każda z piosenek jest dla nich bardzo ważna.
    Jedyny minus, to brak Lay’a, ale ciągle mam nadzieję, że pojawi się on w repackage.
    Scenę z Sehunem i Xiuminem przemilczę, bo jeszcze nie wiem co myśleć 😂
    Kocham ten album ❤, no i mam nadzieję, że chłopcy nas jeszcze nie raz zaskoczą

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

