Zico ujawnia, iż pierwotnie uczył się sztuki

zico

Zico zdradził, iż pierwotnie uczył się, by być artystą.

18 lipca w audycji radiowej ,,Cultwo Show”, Zico został zapytany, jak zaczął się interesować rapem i hip hopem. Zico odpowiedział:

Kiedy byłem w gimnazjum, chciałem w przyszłości pracować nad sztuką, więc poszedłem w tym kierunku na studia w Japonii. Po szkole pracowałem nad sztuką, jednak byłem tak znudzony, że zacząłem skupiać się na muzyce. Pewnego dnia polubiłem ją bardziej niż sztukę.

Wówczas słuchałem dużo ,,podziemnego hip hopu”, jak również Verbal Jint i Supreme Team. W ten sposób moje marzenia rosły, aż stałem się takim raperem, jakim jestem teraz.


źródło: [1]

Edytor: Milkyun

Dodaj komentarz ^^

