BTS wydali serię butów, które zaprojektowali dla ARMY

BTS we współpracy z przedsiębiorstwem Puma, zaprojektowali buty dedykowane fandomowi ARMY.

Linia butów, Puma Courtstar, opieczętowana jest cyfrą zawierającą datę debiutu zespołu- 20130613, co ma przypominać fanom, kiedy to wszystko się zaczęło.

Teraz ARMYs dosłownie mogą podążać w górę wraz z resztą członków boysbandu.

Puma wydała także krótkie filmiki mające za zadanie promować nowo powstałą linię butów. Na każdym z nich, ujęty jest jeden z członków BTS, ciężko pracujący nad produktem dla fanów.

Zakup butów pomiędzy 21 lipca, a 13 sierpnia równoznaczny jest z otrzymaniem specjalnej karty, której numer będzie potencjalnie brany pod uwagę, by dostać się na wrześniowe spotkanie z idolami!

Przy każdej parze butów, otrzymamy także gratisowo kartę ze zdjęciem członka zespołu.

Produkt został wyceniony na mniej więcej 80$, czyli 293 zł.

Buty mają być dowodem wdzięczności zespołu wobec ich fanów.

Nigdy nie przestaną biec razem z Army!

Poniżej możesz obejrzeć pełne wideo promujące linię:

 

Źródło (1)

Edytor: Milkyun

8 comments

  1. Jak dla mnie super! BTS od dłuższego czasu współpracuje z firmą Puma i widać, że obie strony będą czerpać z tego duże korzyści, a i fanom na pewno się ten pomysł spodobał. I jeśli ta cena co jest podana na stronie jest prawidłowa to ok 300zł za takie buty to nie jest drogo jak na firmowe buty, gdzie inne „pumy” czy nike albo adiddasy są o wiele droższe. A to przecież jeszcze projekt od BTS, więc myślałam, że takie buty będą naprawdę wysoko cenione.

    Polubienie

  2. Juz już się zapaliłam zaczęłam szukać gotowa je kupić kiedy sobie uświadomiłam, że to tylko w Korei :((( Co uważam jest lekko nie fair, BTS ma fanów na całym świecie, dlaczego nie mogą zrobić ich kolekcji ogólnoświatowo? Ja nawet nie chce tej kartki wygrywać i tak się tam nie pojawię, jak chce tylko te buty, tym bardziej, że się mi po prostu spodobały, a że jestem na kupnie butów sporotwych…ehh
    Mam nadzieję, że kupno z Korei mnie nie ogołoci, bo inaczej będę musiała zrezygnować 😦

    Polubienie


  3. https://polldaddy.com/js/rating/rating.jsNie, żebym się czepiała ale przedsiębiorstwo(!!) puma? Nie lepiej było przetłumaczyć „współpraca z marką puma“ albo tylko z nazwa? Chyba każdy wie czym się oni zajmują.

    Ale swoją drogą dobrze, ze się reklamują w ten sposób. Sama myślałam o zakupie tych butów, jednak nie zdradzę N.

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

