Wendy z Red Velvet mówi, że jest świadoma swojej wagi

wendy

25 lipca w programie Lee Su Ji’s Gayo Plaza, Wendy odniosła się do swojej sylwetki, którą mocno zaniepokoili się Netizens.

Aktualnie nie jestem na żadnej diecie. Myślę, że tracę na wadze w naturalny sposób.

DJ Lee Su Ji zapytała, czy Wendy kiedykolwiek musiała zmagać się z niechcianymi kilogramami. Idolka odpowiedziała:

Byłam lekko pulchna za czasów trainee. Obawiam się, że mogę powrócić do dawnej sylwetki, więc teraz cały czas jestem jej świadoma.

 

Źródło: (1)

3 comments

  1. Nie wygląda szczupło tylko za chudo …Chciałabym wierzyć że wszystko jest ok i jej zaufać że wie co robi ale jakoś mi trudno kiedy patrzę na niektóre zdjęcia :/

    Lubię to

  2. Widać że niestety Wendy zmaga się z wahaniami wagi od czasu debiutu. W jednym z programów też wyemitowano pewną scenkę jak bała się zjeść lody czy inny deser na oczach menadżera. A w ostatnich wywiadach dziewczyny z RV przyznały że starały się wyszczupleć do tego comebacku. Bez diet, ćwiczeń i rygoru nie da się tak naturalnie tracić wagę w krótkim czasie. Wendy i Joy wyglądają na niektórych zdjęciach na wychudzone i przede wszystkim na smutne, mniej się uśmiechają, mniej udzielają, to najbardziej przykre.

    Lubię to

  3. Taki nagły spadek wagi nigdy nie jest naturalny. No chyba, że przy poważnej chorobie, ale mam nadzieję, że tutaj nic takiego się nie dzieje. Szkoda mi Wendy, bo jest śliczna i nie powinna tak surowo o sobie myśleć. Ale będąc idolką, niestety trzeba być na takie coś przygotowanym.

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

