Jokwon mówi o możliwości wznowienia 2AM

jo-kwon

25 lipca Jokwon pojawił się gościnnie na MBC FM4U ,,2 O’Clock Date with Ji Suk Jin”, gdzie rozmawiano o możliwości ponownego połączenia członków 2AM.

Kiedy został zapytany o prawdopodobieństwo powrotu grupy, odpowiedział:

Wszyscy jesteśmy teraz w różnych agencjach. Ja jestem jedynym, który pozostał w JYP, ale kiedy podpisywaliśmy kontrakty, wytwórnie zgodziły się wspierać nas w promocji, jeśli mielibyśmy czas i chęci ponownie współpracować.

Dodał:

Czas jest najistotniejszym aspektem. Jeszcze nie widzę ,,drugiego” 2AM (w przemyśle). Ufam, że jesteśmy zespołem z własnym pomysłem, więc będziemy ciężko pracować, by powrócić z dobrą muzyką.


źródło: [1]

Edytor: Milkyun

3 comments

  1. Ciekawa jestem bardzo czy uda im się wrócić znowu jako 2AM. Mam nadzieję, że pomysł wcielą w życie i, że uda im się ponownie współpracować.

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

