[MV] Dreamcatcher – Fly High

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

5 comments

  1. Kolejna ich piosenka, a ja mam coraz większe wrażenie, że to japońska grupa robiąca openingi do anime 😀
    Ale jeśli chodzi o samą piosenkę, to poprzednie bardziej mi się podobały.

    Lubię to

  2. Fajna piosenka ale GOOD NIGHT nie przebije 😛 klimat fantasy utrzymany więc jestem zadowolona bo po zdjęciach obawiałam się że jak inne gbandy pójdą w słodycz i piski ale mnie nie zawiodły i myślę że jak tak dalej pójdzie to staną się 3 gbandem który pokocham :*

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

