G-Dragon ujawnia, co leży mu tak naprawdę na sercu! 

G-Dragon ujawnił, co tak naprawdę kryje się za jego nowym albumem „Kwon Ji Young” w ostatnim wywiadzie.

 Raper wyznał, że bardzo ciężko pracował nad jego EP, jak by to była jego ostatnia praca w karierze muzycznej. 

„W tym roku skończę 30-lat i przechodzę bardzo ważną fazę w moim życiu. Zamiast skupiać się na pokazach mody czy nowym wyglądzie, cały czas skupiałem się na moim nowym albumie, jakby to był mój ostatni.” – G-Dragon

Raper zastanawia się poważnie nad jego przyszłością. 

„Nad tym albumem pracowałem nieco inaczej i myślałem o nim także inaczej niż nad moimi pozostałymi  projektami. To jest bardzo dziwne uczucie. Zdałem sobie sprawę, że jest tyle rzeczy, o których nawet nie mam pojęcia. Rzeczy, których nigdy nie doznałem ani nie spróbowałem. Te wszystkie doznania straciłem przez tyle lat”. – G-Dragon.

G-Dragon ujawnił także, że codziennie czuł się bardzo samotny. Był bardzo zajęty swoimi problemami oraz innymi rzeczami.

„W tym roku miałem bardzo ciężkie chwile i każdego dnia czułem się samotnie. Wcześniej nie miałem nawet czasu na zastanowienie się nad tym oraz nad moim życiem. Nie chcę tego okazywać ludziom, jak się tak naprawdę czuję. To jest osobiste. Nawet moja praca nad albumem się zmieniła, chcę pokazać ludziom mój nowy album oraz wystąpić dla nich jako Kwon Ji Yong zamiast G-Dragon”. –G-Dragon.

Fani bardzo docenili smutne słowa idola oraz dali mu wielkie wsparcie. Dużo fanów szanuje jego decyzje, ponieważ każdy powinien doznać wspaniałego czasu z rodziną i nie być oczywiście samotnym.

Jeden z fanów skomentował:

„Czasami, gdy patrzę na GD, wydaje mi się, że on naprawdę jest samotny. A to sprawia, że każdy z nas jest tutaj dla niego. Ludzie uważają, że skoro ma wszystko, to i też ma szczęście oraz szczęśliwe życie. On sam musi znaleźć swoje szczęście w życiu oraz zadowolenie. Mam nadzieję, że GD pozna kogoś, ożeni się oraz będzie miał dzieci. Wtedy na pewno nie będzie samotny:”.

Źródło: (1)

Edytor: Milkyun, daeun

3 comments

  1. Komentarz tego fana jest idealnym przykładem, dlaczego idole znoszą tę całą udrękę. Pomimo wycieńczenia fizycznego i psychicznego, braku czasu dla przyjaciół i rodzin i przede wszystkim braku prywatności i swobody, to ich ciężka praca nie idzie na marne. Jest wiele fanów, którzy potrafią podciąć skrzydła i zmieszać z błotem. Mogą zamienić życie artysty w piekło w przeróżny sposób. Jasne, że to wszystko dzieje się i będzie się dziać, ale oprócz tej złej strony jest jeszcze ta dobra. GD podzielił się swoimi przemyśleniami i odczuciami, które równie dobrze mogły być skrytykowane, bo nigdy nie jesteś pewien opinii publiczności. Jednak kiedy pojawia się wsparcie ze strony fanów chociażby w ten sposób, to wszystkie złe chmury znikają. Cieszę się, że uczciwie i szczerze przyznał się do tego, co tak naprawdę czuje. A jeszcze bardziej się cieszę z miłości, jaką potem dostał. Oby inni myśleli podobnie i cieszyli się prawdziwym szczęściem idola a nie tym, które za wszelką cenę próbuje przedstawić wytwórnia.

    Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz ^^

