5 rocznica KLP! 

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Kochani! Wczoraj miało miejsce cudowne dla nas wydarzenie, mianowicie blog KpopLivePolska obchodził swoje 5 urodziny! 

Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje, nam!!! 

Jak to zleciało =D Chociaż mieliśmy lepsze i gorsze okresy, KLP dalej jest uważany za najpopularniejszy blog o tej tematyce. Przez te lata na rzecz bloga działało wielu, ale to naprawdę wielu adminów. Każdy z nich wniósł coś do niego i starał się na jego reputację. 

Bloga dokładnie 5 lat temu założyła, dalej aktywna, Mizzu, która dla nas adminów jest jak matka, do której zawsze możemy się zwrócić z problemem, czy pytaniem. Gdyby nie ona, nie byłoby nas tutaj, dlatego uważam, że również dla niej należą się życzenia i podziękowania ❤

Podziękowania kierujemy również do Was, czytelnicy. Gdyby nie wy, prowadzenie KLP nie miałoby sensu. Dziękujemy wam z całego serca ❤ 

Kilka słów od założycielki bloga:

Droga Roksano, dziękuję Ci z całego serca, że zajęłaś się KLP w tak ciężkim okresie dla mnie. Gdybyś nie podjęła się tego zadania, blog prawdopodobnie przestałby istnieć. Teraz wróciłam na stałe i możesz spokojnie zająć się pracą. My zajmiemy się spokojnie blogiem. 

Patrycja! ❤ jestem taka szczęśliwa, że dołączyłaś do nas! Jesteś naprawdę wspaniałym człowiekiem i bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać. Zawsze mogę na Ciebie liczyć i wiem, że bierzesz wszystko na poważnie, jeśli chodzi o bloga. Mam nadzieje, że zostaniesz z nami na bardzo długi czas i będę się bardzo cieszyć, jeśli razem doświadczymy tego, jak młodsze pokolenie zajmie się KLP, bo w końcu nam też należy  się emerytura!

Pozostała załogo Kpop Live Polska!  Jestem naprawdę szczęśliwa, że można się z wami tak łatwo dogadać i po prostu porozmawiać o wszystkim. Bierzecie swoje obowiązki naprawdę poważnie i za to chce wam podziękować! Nie trzeba Wam przypominać o istnieniu bloga. Najlepszym przykładem jest Iza, która zawsze jest pierwsza, jeśli chodzi o pomoc. 

Weronika Olimpia, Tobie chcę szczególnie podziękować za pomoc w prowadzeniu bloga. Masz teraz u nas kilka obowiązków i co najważniejsze prowadzisz dwa blogi jednocześnie, jesteś wielka!  Coś mi się wydaje, że administracja niedługo się powiększy…. Bo właśnie takich osób jak ty potrzebujemy!

Chce podziękować także wszystkim osobom, które pomagały przy tworzeniu KLP. Niestety skład na blogu się bardzo często zmieniał,  ale chce Wam także podziękować z całego serca. 

/Mizzu

Na sam koniec statystyki: 

30.07.2013:

–  wejść 49.230
– postów 1.934
–  komentarzy 165
–  94 fanów na Facebooku

30.07.2014:

–  wejść 1.318.271
–  gości 163.137
– postów 2.769
–  komentarzy 5.397
–  393 fanów na Facebooku

30.07.2015

–  wejść 2.145.688
–  gości 224.401
– postów 7168
–  komentarzy 14.382
–  1.537 fanów na Facebooku

30.07.2016

– wejść 3 701 106
– postów 10 306

– komentarzy 28 742 
– 2.587 fanów na Facebooku 

30.07.2017

– wejść: 18,543,708
– postów: 15.038 
– komentarzy 43.656
– 3.092 fanów na Facebooku 

 

8 comments

  1. Gratulacje! I dziękuję, że prowadzicie dla nas tego bloga, osobiście dużo mi to ułatwia. Na dodatek, oprócz news’ów ze świata kpopu, można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy na temat kultury Azji, co jeszcze bardziej zachęca do odwiedzania tego miejsca. Życzę wytrwałości, weny i dalszych sukcesów, i jeszcze raz dzięki! 😀

    Polubione przez 1 osoba

  2. Załogo KLP, dziękuję za prowadzenie bloga, za Waszą ciężką pracę i ciekawe tematy jakie publikujecie każdego dnia. Życzę, aby blog był jeszcze popularniejszy z następnymi latami działalności, aby załoga się powiększyła o osoby, tak samo ciężko pracujące jak Wy ❤
    Dzięki Wam tak naprawdę wkroczyłam do świata k-popu i rozwinęłam swoją wiedzę na temat innych artystów, niż tylko SJ xD Za co też pragnę podziękować.

    Wszystkiego najlepszego ❤

    Polubione przez 1 osoba

  3. Dziękuję za wspomnienie o mnie i cieszę się, że was poznałam! ❤
    Mam nadzieję, że będziemy wspólpracować jak najdłużej!
    Mimo, że w załodze KLP jestem krótko to z blogiem jestem związana od kilku lat, więc tym bardziej cieszę się z jego rozwoju i możliwości pomocy przy jego prowadzeniu.
    Oby tak dalej! ❤

    Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz ^^

