Hyunseung przeprasza za odejście z BEAST

B2ST, Hyunseung

31 lipca były członek zespołu BEAST napisał długą notkę na instagramie, przepraszając za odejście z zespołu. Opowiedział również swoją wersję wydarzeń. 

„Witam, tu  Jang Hyunseung. Wygląda na to, że to będzie długa wiadomość, ale naprawdę chciałem się podzielić swoją historią.

Podczas ostatnich 7 latach byłem tak bardzo kochany przez innych, przed tym, jak opuściłem B2ST. Odkąd byłem mały naoglądałem się mnóstwa piosenkarzy, tancerzy w telewizji i myślałem sobie, że to coś niesamowitego. Dzięki temu byłem w stanie zadebiutować z B2ST po 5 latach treningu.

Zadebiutowałem oficjalnie i wtedy pomyślałem, że osiągnąłem swoje marzenia. Jednak podczas moich występów, odczuwałem niepokój i pragnąłem czegoś więcej. Zamiast pracować z B2ST,  skupiłem się bardziej na próbie zadowolenia samego siebie na moje uparte sposoby. Nawet po wysłuchaniu tego, co mieli do powiedzenia inni, kroczyłem dalej swoją drogą, co utrudniało współpracę z moimi kolegami. 

W rezultacie ściana pomiędzy członkami a mną urosła, zdecydowałem się ich wypchnąć zamiast zjednoczyć się z nimi. Wkrótce nie byłem w stanie się kontrolować, zaczynając od negatywnego nastawienia na scenie, uczestnicząc w różnych wydarzeniach publicznych. Pomyślałem, że po prostu cieszyłem się z mojej młodości aż do tego momentu i myślałem, że to było fajne. 

Było już dużo trudniej mi przyznać, że było mi za to wszystko przykro i że rozumiem swoje błędy. Jednak po tym, jak opuściłem grupę, postawiłem przed sobą wiele wyzwań i zdałem sobie sprawę z tego, że moje poprzednie doświadczenia były niczym. 

Byłem w stanie rzucić wszystko, odłożyć swoją samolubną dumę, dostałem oświecenia. Zdałem sobie sprawę, że spowodowałem wiele bólu innym. Chciałem wyrazić żal, zraniłem innych przez moje egoistyczne decyzje. Przepraszam.”

https://www.instagram.com/p/BXNbyeVFSs5/embed/captioned/?cr=1&v=7&wp=638#%7B%22ci%22%3A0%2C%22os%22%3A5071.55%7D

źródło: allkpop
tłumaczenie: Tari

Edytor: Milkyun, daeun

13 comments

  1. Są dwa powody, dlaczego wstawił nagle taki post: zbliża się jego comeback, a z tym rośnie fala krytyki lub gryzie go sumienie i chciał po prostu się usprawiedliwić. Albo i to i to… Moim zdaniem bardzo przemyślany post. Nie jestem pozytywnie do niego nastawiona, bo nie przepadałam za nim z całego Beast, po prostu mi do nich nie pasował. A potem wyszło z jego odejściem itp. Postąpił dobrze, nie blokuje już działalności reszty i idzie swoją drogą.

    Polubienie

  2. Nie mając chęci urazić jego fanów, podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Zgadzam się z wypowiedzią poprzedniczki, @yool . Niestety ale Hyunseung nie jest tak popularny jak był, gdy był jeszcze w grupie, albo chociażby wtedy jak poruszył falę zainteresowania swoją osobą, po tym jak postanowił ją opuścić. Było to chwilowe, wiele osób go krytykowało, a jednak jego działalność została zaobserwowana z ciekawości jak radzi sobie solo. Niestety ale później nie zauważyłam żadnej wzmianki dotyczącej jego osoby. Tak samo jak yool, myślę że to sprawa zbliżającego się comebacku i tego by trochę ocieplić swój wizerunek. Minął ponad rok od tego, jak przestał być częścią zespołu. Myślę, że takie refleksje mogłyby się wziąć wcześniej, a nie przed samym comebackiem.

    Polubienie

  3. Jego piosenka Home teraz dostaje drugiego dna ^^ Bo opowiada w niej to samo co w liście …. Niech zapomni o przysżłości i idzie dalej. Albo sobie poradzi albo konkurencja go zabije~

    Polubienie

  4. Moim zdaniem HyunSeung nie powinien przepraszać za to, że chciał czegoś więcej, niż miał w Beast i odszedł z grupy. Zrobił to, co uważał za słuszne i zostawił Beast. Lepiej tak, niż na przykład jak Hyorin, która podjęła decyzję równoznaczną z rozpadem całego zespołu. Żal mi HyunSeung’a, bo ludzie się na niego uwzięli i nie pozwalają mu podejmować decyzji o własnym życiu :/ Biedak zawsze miał pod górę i zbierał jakieś hejty…

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

