Taeyeon w kolejnej zapowiedzi promującej comeback Girls’ Generation

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

Girls’ Generation ujawniło kolejne wideo, zapowiadające ‚Holiday Night‚. W roli głównej: Taeyeon

W 34 sekundowym filmiku możemy usłyszeć przemyślenia, jakie miała liderka grupy.

Dla mnie Girls’ Generation to okazja do odkrycia kim naprawdę jestem. To może być dla mnie sposób na wyrażenie siebie.
Każdy powraca do miejsc, z których pochodzi. Pragnę, by Girls’ Generation było właśnie takim domem, do którego zawsze chce się wrócić.  Mam nadzieje, że wszystkie członkinie staną się dla mnie jak rodzina.

Poza klipem, pojawiły się oczywiście zdjęcia oraz zapowiedź kolejnego utworu dziewczyn – „Girls Are Back”

 

Źródło: (1)

Edytor: Milkyun

 

One comment

Dodaj komentarz ^^

