Samuel płakał samotnie w łazience po zakończeniu „Produce 101”

Niedawno, Brave Brothers udzielił wywiadu o Samuelu, który zadebiutował jako solista.

Podczas rozmowy ujawniono, jak bardzo Samuel czuł się zraniony, gdy dowiedział się, że nie będzie częścią Wanna One.

Samuel musiał czuć się okropnie na wieść o tym, że nie stanie się częścią Wanna One. Nie pokazał jednak tego po sobie. Usłyszałem od jego matki, że zakluczył się w łazience, odkręcił wodę i bardzo dużo płakał.

Mężczyzna dodał także, że ból Samuela odbił się na nim, ponieważ nie mógł mu w żaden sposób pomóc.

Kiedy o tym usłyszałem, też zacząłem płakać, ponieważ nie mogłem nic dla niego zrobić. Nie mogłem nawet spać. Moje łzy po prostu nie chciały przestać lecieć. Jest młody, ale bardzo dojrzały. Cały czas myślał o innych i nawet nie pokazał swojego cierpienia.

Na szczęście, Samuel zadebiutował jako solista wraz ze wsparciem wielu fanów.

Samuel przeprowadzi pierwszy showcase, 2 sierpnia, w związku z wydaniem swojego debiutanckiego mini-albumu „Sixteen”.

Źródło (1)

Edytor: Milkyun

2 comments

  1. Niech się nie poddaje, jest zdolnym młodym chłopakiem, ze sporym doświadczeniem już. W dodatku z tego co czytam, to naprawdę dobry dzieciak. Życzę mu powodzenia, zasługuje na sukces o który walczy od lat.

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

