[MV Teaser] Girls’ Generation – Holiday

Darmowy hosting zdjęć i obrazków

6 comments

  1. Kolejny słodki koncept w ich wykonaniu… SM nawet na 10 rocznicę nie da czegoś co podpasuje dziewczyną tylko wciska im piosenki Red Velvet…
    Dobrze ze Jessica odeszła jako jedyna może nagrywać co chce i co się jej podoba.

    Lubię to

  2. Szczerze spodziewałam się, że raczej nie będzie to nic innego niż kolejna słodka piosenka. Gdzieś tam miałam iskierkę nadziei, że jednak dostaną coś dojrzalszego co będzie bardziej pasować do dziewczyn przecież są to dorosłe już prawie trzydziestoletnie kobiety, a nie dziewczynki no ale trudno. I tak będę je kochać mimo wszystko bo to od nich zaczynałam przygodę z k-pop i ten sentyment już mi zostanie 🙂

    Lubię to

  3. Powtórzę poprzedniczki ale no jestem zdziwiona. Spodziewałam się czegoś dużo bardziej dojrzalszego a wygląda jak koncept w sam raz dla Red Velvet… Nawet z łatwością przeszła mi przed oczami Irene pokrywającą linijkę Taeyeon.

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

