Starbucks Korea zostało skrytykowane za bycie stronniczym, nawiązując w tweecie do piosenki EXO

1 sierpnia Starbucks Korea zamieściło na Twitterze następujące ogłoszenie:

Ah woo, to zimny napój

Ah woo, to kawa dla ciebie

Aktualne od dzisiaj Yeah Yeah

Jedna wielkość Yeah Yeah

*Zimne napoje stałej wielkości do 7 sierpnia!

Być może zauważyliście, iż ogłoszenie jest parodią EXO ,,Ko Ko Bop” i wzbudziło naprawdę duże zainteresowanie, uzyskując ponad 24 tys. RT oraz 8,9 tys. FAV w dniu 4 sierpnia.

Chociaż tweet był słodki  i niewinny, napotkał się także z krytyką. Kilku internautów oskarżyło Starbucks o faworyzowanie oraz nieumiejętność oddzielania ,,życia zawodowego od indywidualnych upodobań”.

Komentarz brzmiał:

Być może menadżer social media się zmienił, jednak proszę o zachowanie swoich osobistych gustów dla siebie!

Z drugiej strony zdecydowana większość internautów nie znalazła problemu w udostępnionej treści.

To nie pierwszy raz, kiedy firma parodiuje popularne piosenki w celu promocji.

Dlaczego ludzie narzekają? Oni po prostu podążają za trendem.

EXO-Ls twierdzą, iż osoby krytykujące Starbucks Korea to najprawdopodobniej antyfani EXO.


źródło: [1]

Edytor: Milkyun

 

 

 

 

Reklamy

5 comments

  1. No oczywiście, że to antyfani exo się przyczepili. Firmy rzeczywiście często parodiują piosenki, nawet u nas w Polsce T-Mobile czy inne Play’e z tego korzystają i usłyszy się w reklamie piosenkę Sarsy czy innej polskiej gwiazdeczki. Antyfani tylko się ośmieszają robiąc problemy nie wiadomo z czego.

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s