Reklamy z Jessicą stworzone przez fanów włączyły się na YouTube przed… najnowszymi comebackami SNSD!

SNSD obecnie powróciły w ramach swojego dziesięciolecia debiutu z dwoma głównymi piosenkami: „All Night” i „Holiday”. Oznacza to, że Jessica także świętuje 10 lat obecności w muzycznym koreańskim przemyśle, ponieważ zadebiutowała wraz z Girls’ Generation. W związku z tym, strona fanów Jessici i Krystal, wypuściła reklamy na YouTube świętujące tak ważną datę.

Cóż, przypuszczam, iż była to tylko kwestia czasu, gdy reklama ta została uruchomiona przed oficjalnym teledyskiem SNSD znajdującym się na kanale SM Town.

Ludzie, k-pop jest dziwny!

Wysiłek fanów na szczęście został zauważony przez samą Jessicę.

With Love ❤️ @jessica.syj 😎☀️⚡️ #summerstorm #nydecade #10yearswithjessica

A post shared by Jungsis.com (@jungsisdotcom) on

Z pewnością dowiedziała się także, że materiał włączył się przed teledyskiem Girls’ Generation.

Źródło (1)

14 comments

  1. I co takiego sie stalo? Jessica tez byla czescia snsd a niektorzy traktuja ja jakby nigdy nie nalezala do gg. To troche smutne. Fakt trzeba pogodzic sie z tym zw nie jest w zespole ale jak dla mnie to mile ze fani staraja sie w pewien sposob przypomniec sone o ot9

    Polubienie

    • Tu bardziej chodzi o to, że SM blokuje Jessice. Przez nich nie może występować nawet w programach muzycznych. Dlatego fani Jess, a nie SNDS (bo często nie mówię, że wszyscy, ale można zauważyć podział fanów) chcieli przypomnieć, że dziewczyna też należała do zespołu i też ma swoją rocznicę. Nie trzeba być dodatkowo Sone, żeby wiedzieć, że miłości między nią a resztą członkiń nie było. Traktowały ją strasznie. Dlatego chodzi o to, że fani Jess cieszą się widząc, że udało im się stworzyć coś takiego co większość ,,fanów” GG zobaczy i przypomni sobie ,,OMG ona też była w SNSD. To jej święto też!” Przynajmniej ja to tak odbieram :> Dlatego myślę, że to taki szok, że udało im się wbić z nieoficjalną reklamą na konto SM.

      Polubienie

          • Boże tyle tego napisałaś, że aż nie wiedziałam na które odpowiedzieć xD Po pierwsze ona nie odeszła, a została wykopana. Nie odeszła, bo miała taki kaprys tylko zwyczajnie SM powiedziało jej papa. Przynajmniej taka podana jest wersja. Podane było tylko, że chyba chciała swoją markę okularów przeciwsłonecznych otworzyć i członkinie i SM wyraziło na to zgodę, a kiedy dziewczyna podpisała kontrakt to po miesiącu Jess w swoim oświadczeniu napisała, że członkiniom się to nie podobało i dały jej ultimatum. Zamyka działalność, albo robi wypad (a nie mogła zamknąć jej po miesiącu, bo by się chyba nie wypłaciła za zerwanie kontraktu). Poszła do zarządu SM i powiedzieli jej, że może kontynuować, a później dostała pismo, że już nie jest członkinią SNSD. Zrobiły, więc jej prawdopodobnie takie świństwo, więc wątpię, że to był dla reszty szok, że ją wykopali. Chociaż SM podaje inną wersję. Pytanie komu bardziej wierzyć. Co jeszcze? No jest dużo filmików o tym na yt. Jak ją blokowały, kiedy chciała coś powiedzieć podczas odbierania nagród na galach (i żeby nie było nie taki filmik, że ucięte nie wiadomo co tylko zwyczajnie przemowy i zbliżenie na Jess), po spychanie jej na tył podczas zdjęć czy wpychanie się przed nią. Z tego również co czytałam TTS nie miało być TTS, A TTJ. Nie Taeyeon, Tiffany i Seohyun, a Taeyeon, Tiffany i Jessica. Jednak liderka podobno powiedziała, że nie ma mowy i ma być maknae zamiast Jess (która również o ile się nie mylę pełniła funkcję głównego wokalu razem z liderką). Jessica była moją ulubioną w SNSD, więc kiedy wyszło, że jej nie będzie już w zespole to zaczęły pojawiać się różne filmiki i każdy z nich łamał mi serce, bo naprawdę wiele takich zachowań w stosunku do niej się przeoczyło. Wiadomo, że dużo jest też naciąganych, ale niektóre naprawdę wprawiały mnie w szok. Dlatego między innymi nie przepadam z GG… Wiadomo jednak, że są 4 strony tej historii. Jess, SNSD, SM i ta prawdziwa. Ja jednak stoję po stronie Jessici ;>

            Polubienie


            • https://polldaddy.com/js/rating/rating.jsPrzykro mi, ale posiadasz błędne informacje. Jessica została wyrzucona pokojowo z SM przez to że grafik związany z promowaniem marki (a to jasne, że promowała je nazwiskiem SNSD, bo była ich członkinią) był dla niej ważniejszy od grafiku SNSD. Brakowało ją na wielu eventach co sprawiało problem reszcie członkiń i fanom.
              Zgodzę się, że wytwórnia postawiła ultimatum albo zespół albo marka, ale to był wybór Jessici. Odejście Jessici odbyło się łagodnie, bez żadnych sądów i kłótni. Po prostu zerwano z nią kontrakt, co jej raczej nie przeszkadzało zbytnio, bo gdyby tak było to pozwała by wytwórnie. Stać ją na to, a w szczególności jej rodziców. Jessica po wydaniu oświadczenia wydała własne oświadczenie zaprzeczające wszystkiemu co powiedziała wytwórnia. Co do jej kontaktów z członkiniami to również jedna wielka bujda. Miały dobre kontakty z początku. Świetnie dogadywała się z Tiffany i Taeyeon, więc ta zmianka o podgrupie to jedna wielka bujda i nie wiem kto Ci takich kłamstw nagadał. Jej kontakty z członkiniami popsuły się w 2014 roku, bynajmniej wtedy zauważyli to fani, którzy oglądali programy z udziałem zespołu przy erze MR.MR. Jess jest znana jako „lodowa królowa”, zawsze była chłodna w stosunku do członkiń i innych ludzi co nie raz było widać. Miała w tej samej wytwórni siostrę, więc to z nią miała lepsze kontakty niż z zespołem i to był jej wybór. Twoja opinia jest okropna, bo duża większość fanów Jess to wciąż SONE, którzy kochają całe SNSD sercem, całe, czyli ot9. Jeśli nie wierzysz to wejdź na yt i poszukaj filmików fanów z okazji 10 rocznicy, na nich jest Jessica. To, że nie jest w zespole to nie znaczy, że nie jest jego częścią. I proszę Cię o jedno nie opowiadaj takich głupot o Taeyeon, bo ona nie ma takiego prawa by wywalić ją z zespołu, czy zmiany składu podgrupy. Taeyeon miała ciężką depresję, po czym jej stosunek wzgledem zmienił się, bo nie okazywała już tyle uczuć członkinią przy innych jak kiedyś. Jeśli masz rację z podgrupą to czemu w podgrupie EXO jest Xiu a nie D.O, czy choćby Suho? Wytwórnia patrzy na popularność członków, a tamta trójka była popularniejsza od Jess. Co do obecnego promowania się Jess nie wiadomo, czy to wytwórnia jej tego zabroniła, a zważając na pokojowe rozstanie się z Jess, wątpię Lee Soo Man nagle zechciał by toczyć z nią wojnę. Jess ma dużo obowiązków, bo ma swoją karierę (sama tworzy piosenki), ma swoją markę, a przy tym ma więcej czasu dla rodziny. Proszę nie pisz więcej takich bzdur.

              Polubienie

              • Po pierwsze. Będę pisała co mi się podoba, bo jak sama napisałaś to MOJA OPINIA. Dodatkowo nigdzie nie napisałam, że SONE zapomniały o Jess. Skąd w ogóle to wytrzasnęłaś? Napisałam, że w większości da się zobaczyć podział. W fandomach. Ja go widzę słuchając piosenek Jess i czytając komentarze ,,Byłam SONE, ale bez Jessici to nie to samo…” czy wiele innych, ale nigdzie nie napisałam, że SONE nie mogą być jednocześnie Golden Star. Jak dla mnie to świetnie, kiedy SONE świętują całe OT9. Bardzo mnie to cieszy. Tak samo jak Golden Star wliczają OT9 będąc jedynie fanami Jess. ,,I proszę Cię o jedno nie opowiadaj takich głupot o Taeyeon, bo ona nie ma takiego prawa by wywalić ją z zespołu, czy zmiany składu podgrupy.” I tutaj też czy ja coś takiego napisałam. Nie napisałam, że ona wywaliła Jess. Przecież to nie od niej zależy tylko od SM, a do podgrupy jak nie chcesz to nie wierz. Ja przeczytałam artykuły (gdzie podkreśliłam, że o tym czytałam), że to ona miała być a nie Seohyun. Tylko może źle wyraziłam się przez słowo ,,powiedziała”, bo w artykułach było ,,zasugerowała”. Mój błąd. I dużo fanów też czytałam byli zaskoczeni, że jest Seohyun (chociaż jak dla mnie tam psuje), a nie Jessica, ale nie zagłębiałam się w to. Może rzeczywiście nawet nie była brana pod uwagę do tego unitu. Co do podgrupy EXO Baekhyun sam powiedział, że zwyczajnie ich trójka się najbardziej dogaduje i sami zaproponowali taką podgrupę, a nie inną. Jeśli ja posiadam błędne informacje o jej odejściu (gdzie podkreśliłam, że wierzę OŚWIADCZENIU Jess, a nie plotkom) to skąd ty masz pewność swojej wersji o pokojowym odejściu? Wątpię, że wszyscy rozeszli się pokojowo, ale skoro tak twierdzisz. Oczywiście, że odbyło się moim zdaniem bez sądów, bo wybacz, ale sądzić się z SM to cóż… Nawet jak masz pieniądze. Więc jak napisałam są 4 wersje historii. Jess, SNSD, SM i ta prawdziwa. I takiej prawdziwej prawdy nigdy się zapewne nie dowiemy. Jednak jeśli rozeszli się pokojowo to dlaczego Jessica podaje inną wersję wydarzeń? Jeśli rozstali się pokojowo to dlaczego po pytaniu fanów, kiedy wystąpi w programach muzycznych odpowiedziała, że ,,Chciałabym wystąpić w programach muzycznych… Jeśli to tak ujmę… zrozumiecie o co mi chodzi?”. Wszyscy wyciągnęli, więc wnioski. Ma zakaz, albo jakąś blokadę. To jeśli pokojowo to dlaczego dostała jakieś zakazy czy coś? Zwyczajnie tego nie rozumiem. Co do kontaktu z resztą członkiń. Jak napisałam ja też tego nie widziałam. Myślałam, że są na serio ze sobą bardzo zżyte. Zwyczajnie jak wyszło o odejściu Jess zaczęły się pojawiać filmiki. I też byłam, że ludziom się nudzi czy coś, że takie bzdury zaczęli tworzyć, a później obejrzałam jeden, drugi, trzeci (i nie były one tylko z 2014) i tyle. Nie każdy musi w to wierzyć i nikogo nie zmuszam. Całe szczęście, że powodzi się zarówno GG jak i Jessice. I nikt nigdy nie powinien zapominać, że SNSD to zawsze będzie OT9. Więc wybacz jeśli jako fankę cię to uraziło co napisałam. Nie miałam zamiaru nikogo tym zdenerwować tylko napisałam jak ja widzę całą to historię. Dla ciebie to i może bzdury, ale wiele osób się z tymi bzdurami zgadza. Każdy ma prawo do własnego zdania. Jedyne co pozostaje w tej chwili to tylko wspierać z zespół i Jessice :>

                Polubienie

        • Może nie aż tak, że reszta GG źle ją traktowała, bo wiadomo że do dzisiejszego dnia utrzymuje przyjacielskie relacje z kilkoma z nich. Jednak jest to powszechnie znany fakt, że zarówno agencja jak i członkinie od początku wiedzieli o planach Jessiki odnośnie rozpoczęcia interesu modowego i początkowo ją wspierano, a później w przeciągu ok miesiąca sytuacja diametralnie się odwróciła i Jessika została wykopana z SNSD. Czy stała za tym wyłącznie agencja czy również przyczyniły się do tego niektóre członkinie, to pozostaje zagadną do dziś.

          Polubienie

  2. I bardzo dobrze! SM to banda pajacow. Przecież oni sami się jej pzbyli… rozwiazali z nią kontakt.
    Na jej miejscu oplacilabym występ w programie muzycznym i niech SM się wali…

    Polubienie

    • Myślę, że opłacenie nic nie da. Podobno SM jasno powiedziało. Wystąpi Jessica, nie wystąpi wtedy nikt z naszych idoli u was. A trzeba przyznać, że kase za ich występy programy trzepią, więc nie będą ryzykować dla Jess niestety ;<

      Polubienie

  3. Haha i bardzo fajnie wyszło, nie da się przekreślić 7 lat Jessiki w SNSD, razem z dziewczynami tworzyła historię i to w najlepszym okresie tego zespołu ;D Świetny pomysł znaleźli fani na włączenie jej w grupową rocznicę. A tymczasem oczekuję jej nowego mini albumu, zapowiada się pięknie 🙂

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

