Choi Yoojung (Weki Meki) opowiada o różnicy między jej pierwszym i drugim debiutem

8  sierpnia, Weki Meki zorganizowały showcase na Jangchung Arena w związku z wydaniem ich debiutanckiego mini albumu „WEME”.

Podczas wydarzenia, Choi Yoojung stwierdziła:

Myślę, że zyskałam bardzo dużo miłości przy pierwszym debiucie. Możliwe, że to przez to, że cała nasza jedenastka zadebiutowała poprzez program survivalowy. Teraz pojawiłam się na scenie ponownie z nowymi członkiniami i będę robić wszystko, by otrzymać od fanów tyle samo wsparcia.

Doyeon dodała także:

Zadebiutowałyśmy stosunkowo późno w porównaniu do reszty członkiń I.O.I, ale sądzę, że dzięki temu, włożyłyśmy wszystko co miałyśmy w nasz pierwszy mini album. Nawet wtedy, gdy byłam częścią I.O.I, chciałam wrócić do czasów treningów, ponieważ było wiele rzeczy, które chciałam dopracować.

Weki Meki opowiedziały także o swojej ekscytacji, gdy widziały debiutujące członkinie I.O.I.

Źródło (1)

 

 

Dodaj komentarz ^^

