FT ISLAND wystąpią w Warszawie!

Znalezione obrazy dla zapytania ft islandNastępna dobra wiadomość moi drodzy:)

FT ISLAND przyjedzie do Warszawy już 24 października. Będzie to ich pierwsza wizyta w Polsce.

Koncert odbędzie się o 20:00 w Palladium.

Ceny są podane na razie w EURO:

Hi-touch Package (VVIP Zone + hi-touch): 155€
•Soundcheck Package (VVIP Zone + soundcheck): 135€
• GA : 55€

OFICJALNE WYDARZENIE NA FCB: https://www.facebook.com/events/122387175051947/?acontext=%7B%22ref%22%3A%223%22%2C%22ref_newsfeed_story_type%22%3A%22regular%22%2C%22action_history%22%3A%22null%22%7D

14 comments

        • Hi-touch czyli przybicie piątki z zespołem.
          Soundcheck czyli wejście na próbę, która odbywa się przed koncertem (brak możliwości „dotknięcia” któregoś z zespołu)

          Oczywiście szczegóły jak to będzie wyglądało są jeszcze nie znane, ale mam nadzieję, że jakoś przybliżyłam o co chodzi.

          Lubię to

          • Mam jeszcze jedno, ponieważ chyba czegoś nie rozumiem 😦 Jeżeli kupi się bilet za 155 euro to można wejść na probe zespołu ? Czy to tylko mieści się w bilecie za 135 euro ? 😀

            Lubię to

  1. Już dopisuję do listy koncertów które mnie ominą. Ceny w miarę przystępne dla kogoś kto lubi zespół (czyt. dla mnie), ale już wiem, że nie pojadę. Szkoda, że nie usłyszę głosu oppy na żywo.

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

