Ta wspaniała cheerleaderka zadebiutowała jako idolka, ale… nikogo to nie obchodzi

W ostatnim odcinku „Fantastic Duo 2”, jedna uczestniczka zyskała całkiem sporo uwagi za interesujące tło.

Park Ki Ryang, cheerleaderka, która dopinguje kilka drużyn podczas meczy w Korei, zszokowała wszystkich, gdy zaśpiewała na żywo piosenkę Gummy, „Adult Kid”. Dziewczyna wyznała, że w roku 2016 wydała swój debiutancki album „Lucky Charm”, lecz nie odniósł on sukcesu.

Wielu ludzi mówiło mi, że moje podejście do zostania artystką było porażką. I to naprawdę była porażka.

Park Ki Ryang ujawniła, że na produkcję i promocję jej albumu wydano 200 milionów KRW, czyli około 117,390 USD.

Na produkcję albumu wydano zdecydowanie więcej pieniędzy, niż mi się wydawało. Musiałam przeznaczyć na to wszystkie pieniądze, które oszczędziłam.

Jednak teraz zdecydowanie więcej ludzi jest świadomych talentu piosenkarki i być może uda jej się spełnić swoje marzenie.

Poniżej możecie obejrzeć jej debiutancki teledysk:

Źródło (1)

3 comments

  1. Aż mi się przypomniało jak nikogo nie interesowało że JJCC też poszli do Produce 101 ….Wszyscy mówili o tym że NUEST nie powinni skoro zadebiutowali już tyle czasu temu , Hotshot pokazali w pierwszym odcinku a o JJCC nic ….Myśle że trzeba też zdać sobie sprawę z tego że wiele tych mało znanych zespołów wcale nie jest tak utalentowanych jak niektórzy wiecznie piszą….Tu akurat dziewczyna udowodniła że ma talent ale solostki mają trudno w kpopie więc porażka była do przewidzenia ….

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

